2010. október 21., csütörtök

Susan Elizabeth Phillips: Törékeny szív

"Molly-ba időről-időre belebújik a kisördög. Hogy ilyenkor miért érzi szükségét alávetni magát egy fodrász kezeinek, ő maga sem tudja, de ha drámai változás megy végbe a frizuráján, annak mindig valami őrültség a vége. Ilyen volt az is, amikor eladományozta tizenötmillió dolláros örökségét. 27 évesen butácska tinilányként bálványozza a Chicago Stars semmitől vissza nem riadó, görög isten külsejű futballjátékosát. Arra azonban ő sem számított, hogy az első adandó alkalommal beleveti magát a férfi ágyába s álmában elcsábítja. De Kevint sem abból a fából faragták, aki szó nélkül tűri az erőszakot. Vagy elakadt volna a szava a szenvedélytől? Egy biztos: az egyéjszakás kalandnak lesz folytatása..."



Nagyon kíváncsi voltam kicsi Molly életének folytatására.
Molly volt az, aki először a Csak te kellesz!-ben tűnt fel, 14 évesen. Majd, mivel össze-vissza haladok a sorozat részeivel, utána a Várom a páromban olvashattam róla, de ekkor már együtt volt Kevin Tuckerral.
A Törékeny szív pedig arról szól, hogyan is jöttek össze.

Minden a szokásos. Kevin a Chichago Stars hátvédje, szívdöglesztő, stb.
Bár Molly nem tekinthető teljesen hétköznapi fiatal nőnek, lévén, hogy a focicsapat tulajdonosának a húga, de közben mégis az. Vagyonáról lemond, gyerekkönyveket ír, és titokban ki tudja mióta, Kevinről álmodozik.
A sors úgy hozza, hogy együtt töltenek egy éjszakát, majd gyorsan "kénytelenek" összeházasodni. ...

Így, hogy már 8 részt olvastam a szériából, látom, hogy ismétlődő cselekmények fel-feltűnnek.
SPOILER!
- ez a "gyorsan összeházasodnak" szitu feltűnik az Apafogóban is.
- a "vidéki kis élet" eléggé hasonlít a Született csábítóéra.
- ugyanakkor a férfi főszereplő és az anyja viszonya teljesen olyan, mint a Született csábítóéban.
- a végén levő börtönös rész pedig, ha jól emlékszem, az Édes, mint a mézben is feltűnt.
Ennek ellenére élveztem minden sorát, és örültem, hogy Mollyról is szólt egy rész. A mesekönyve kis részleteiért pedig odáig voltam! :o)

Tartalom: 4
Megjelenés: 2003/2001
Eredeti cím: This heart of mine

Az írónőtől olvastam még:
Édes, mint a méz
Apafogó
Csak te kellesz!
Várom a párom
Latin szerető
Se veled, se nélküled
Játék az élet
Született csábító

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése