2011. január 9., vasárnap

Magyország Puzzle-könyv

Emlékeztek még a Karácsony Puzzle-könyvre? Itt írtam róla, teljesen odáig voltam érte. Most, csatlakozva az előző bejegyzésemhez, egy újabb Puzzle-könyvre hívnám fel a figyelmeteket, ami szintén a Manó Könyvek gondozásában jelent meg.

5 térképet lehet összerakni a 48 db-os kirakóból. Ebből 1, egy teljes Magyarország térkép, a másik 4 pedig, 4 felé osztva mutatja be az országot. Nem csak maga a puzzle kirakása szórakoztató, hanem a térképek úgy vannak megszerkesztve, hogy nagyon sok látnivalóra hívják fel a figyelmet.
Az egész könyv egy hatalmas ötlet, miket nézzünk meg kis országunkban.
Remek szórakozás lehet és nagyon-nagyon szép! Továbbá mindegyik térképnél szerepelnek kérdések is, amik még jobban segítik, hogy a gyerekek megismerjék az országunkat.

Kiegészítve az előző bejegyzésben szereplő foglalkoztató füzetekkel vagy akár külön, szerintem nagyon jó meglepetés lehet a kis (vagy akár a nagyobb) iskolásoknak. Én legalábbis teljesen odáig vagyok érte/értük. ;o)

"Kirakós könyvünk térképoldalai Magyarország legérdekesebb látnivalóit, világörökségeit és azok elhelyezkedését mutatják be színes grafikákkal. Miközben a gyermek kirakja a térképeket, játszva ismerkedik meg hazánk jellegzetes tájaival és nevezetességeivel. Tudását elmélyítheti és próbára teheti a különféle témákhoz tartozó foglalkoztató kérdések és feladatok segítségével."

2 megjegyzés:

  1. Ez tényleg nagyon jó! (Meg a Karácsonyos is:) korábban azon valahogy átsiklottam.)

    VálaszTörlés
  2. Mind a 2 nagyon tetszik. :o) A Karácsonyos inkább a kisebbeknek szól, ez pedig a nagyobbaknak. De lényegtelen, mert az ilyen nagyobb puzzle-kat én is szeretem, és hát én tényleg a nagyobb kategóriába tartozom. ;o)

    VálaszTörlés