2011. május 31., kedd

Májusi beszerzések

Múlt hónapban megfogadtam, hogy májusban nem veszek egy könyvet sem, sikerült is ezt betartanom. (De a könyvheti megjelenések miatt nem merem megígérni ugyanezt júniusra.) ;o) Ennek ellenére jó kis hónapot zártam, köszönhetően többek között 2 nyereményjátéknak, a molyos cseréknek és az Athenaeum Kiadónak.

Az Outlander nagy vizet zavart az olvasók között, természetesen nem hagyhattam ki. ;o) Cserének köszönhetően sikerült is megszereznem és egyáltalán nem bántam meg. Nekem tetszett és kíváncsian várom a folytatását is. ITT írtam róla.
A Karen Chance könyvet Angelika blogján nyertem, még nem olvastam.
A Válófélben és Az én Csernobilom (ITT írtam róla) szintén nyereménykönyv volt a kiadó egyik Facebookos játéka során. Szerencsés hónapom volt. :oP
A Katherine 1. és A könyvtolvaj szintén csere volt.
A Házirend és a Párizs fehér fényei pedig recenziós példányok az Athenaeum Kiadótól.



Legszívesebben egyszerre esnék neki mindegyiknek, de megfogadtam, hogy amint befejeztem a Vonzódást, a Párizs fehér fényeivel folytatom. :o)

2 megjegyzés:

  1. Remélem, tetszeni fog a Theresa Révay könyv - engem teljesen rabul ejtett *.* Kíváncsian várom a véleményedet róla :-)
    (a Katherine, a Könyvtolvaj és a Chance könyv engem is vár a polcomon már mióta, na de majd nyáron... :-) )

    VálaszTörlés
  2. @Heloise: Én is remélem, mert nagyon készülök rá. ;o)

    VálaszTörlés