2011. június 24., péntek

A szép szörnyeteg- film

Alex Flinn Beastly c. regényéből -ami itthon a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában jelent meg a Beastly- A szörnyszívű címmel-, készült filmet idén márciusban mutatták be a közönségnek Amerikában. Hogy itthon mikor fogják játszani, pontos dátumot még nem találtam. Van ahol júliust emlegetnek, máshol októbert. Állítólag a magyar címe A szép szörnyeteg lesz.
Amit tudni lehet róla, hogy 86 perces, 17 millió dollárból készült, a két főszereplő Alex Pettyfer és Vanessa Hudgens, valamit feltűnik Mary-Kate Olsen is.

A filmet a napokban megnéztem és azt kell mondanom, hogy pozitívan csalódtam. A regény annyira nem jött be, engem zavart, hogy a főszereplők 16-18 évesek voltak, kicsit nevetségesnek tartottam a találd meg az igaz szerelmet 2 év alatt témát, majd éljetek boldogan, míg meg nem haltok. Már akkor is írtam, hogy idősebb korosztállyal tán jobban tetszett volna.
A két főszereplőnk a valóságban 21-22 évesek és a filmben is inkább egyetemistáknak tűntek, mint gimnazistáknak. Mivel ezt a kort inkább elfogadhatóbbnak találtam a történet szempontjából, a legnagyobb problémám meg is oldódott. :o)
Kicsit furcsának találtam még a trailer megnézésekor, hogy Kyle nem szőrös szörnyeteg lesz, hanem tetkós, sebhelyes, szőrtelen formában, de ahogy néztem a filmet, egyszerűen nem is érdekeltek a változtatások, pedig vannak benne.
Egy kis könnyed, romantikus film, Szépség és a Szörnyeteg beütéssel, tetszett. De azért nem az a kategória, amit életem során még 2X meg fogok nézni. ;o)

A könyvről ITT írtam, a film is csak kisebb dolgokban van átírva.

2 megjegyzés: