2012. február 2., csütörtök

Februári megjelenések

Akkor lássuk, miknek a megjelenéseit várhatjuk ebben a hónapban, bár tudjátok: minden csak akkor biztos, amikor már a kezetekben van az adott könyv.


Virágszál- feb.6.
Utódok- feb.6.
Joséphine- feb.6.
A mennyország fogságában- feb.10.
Szarvak- feb.6.
Szavazni arról, hogy mely könyv megjelenését várjátok leginkább, a szokásos helyen, oldalt-fenn tudtok.

És akkor most egy helyen, külföldi megjelenések erre a hónapra, csak képekben:

ITT tudtok a könyveknek utána olvasni. Szerintem kecsegtetőnek tűnnek.
A szerzőktől magyarul olvastam már:
Frissítve (2012.02. 22.)
A szavazás eredménye

Szegény Szarvakra senki se szavazott? ;o) Pedig állítólag a szerző előző regénye, A szív alakú doboz elég izgalmas történet. Én már többször is nekiestem, de sose sikerült a végére jutnom. 
És én melyikre szavaznék? Ha csak egyet választhatnék a listáról, akkor a Virágszálra tenném a voksomat. ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése