2012. február 24., péntek

Thomas a gőzmozdony Nagykönyve 4.

Eredeti címe: Thomas and Friends (2009.)
Kiadó: Egmont Kiadó (2009.)
Oldalszám: 68
Ára: 2.399 Ft
"Nem véletlenül tartják magukat igazán Hasznosnak a sodori vasút mozdonyai: nap mint nap nagyon keményen dolgoznak. Ám a szürke hétköznapokat vidám kalandok színesítik meg, amelyekből ismét olvashatsz néhányat ebben a nagykönyvben. Az egyes történetek között fejtörők, játékos feladatok varnak rád a kedves mozdonyok társasagában."

Azt már nem is ecsetelem, hogy Gyerkőcöm mennyire oda van a Thomasért, ITT már amúgy is kifejtettem, inkább arra térek ki, hogy ezt a könyvet ÉN miért szeretem. Na jó, azért persze ne várjátok, hogy majd dicshimnuszt zengek, hogy ez a könyvek könyve, de mindenben meg kell látni a jót, főleg, ha a Gyerek mániája rákényszerít. :oP
  • nem csak mesék vannak benne, hanem kis feladatok is. Különösen tetszenek azok, amikor a mese után kérdések vannak, amikkel ellenőrizni lehet, hogy a gyerek mennyire értette meg a szöveget.
  • az illusztrációk a mesefilmből vannak, szóval színesek, vidámak, stb.
  • a könyv elején ott az ABC és példákat is mutat arra, hogy mely betűk miben lelhetőek fel.
Más különösebb nincs benne, na de nem is én vagyok a célközönsége. :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése