2012. március 22., csütörtök

2. blogszülinapi játék II. felvonás

Mint már említettem a szülinapi játék nyertesének kihirdetésekor, itt vagyok a második felvonással. :o)
Történt ugyanis aznap, hogy épp könyvjelzőket böngészgettem a meska oldalán (könyvjelzőből sose lehet elég. Már csak azért sem, mert egyszerűen hajlamosak felszívódni.), amikor rátaláltam erre a gyönyörűségre és úgy gondoltam, itt a tavasz, blogszülinap volt, meglepnék vele egy szerencsés nyertest, ha nektek is elnyerte a tetszéseteket. ;o)
A feladat nagyon egyszerű, az alábbi kis űrlapot kell kitöltenetek ("Melyik az az 5 könyv, amit szerintetek legalább egyszer, mindenkinek el kéne olvasnia élete során?"), majd rákattintani a megfelelő gombocskára. Most először teszek vele próbát, remélem, hogy rendben fog működni. ;oP A kapott listából pedig közzéteszek majd egy bejegyzést, hogy miket ajánlottatok.
A határidő

április 4. 24:00

A sorsolást újra a Random segítségével fogom elvégezni, a nyertes nevét itt is közzé teszem, de e-mailben is értesítem. A nyereményét pedig postán juttatom el hozzá.
(A nyeremény csak a tulipános könyvjelző, a könyv nem!) ;o)


A játék véget ért, köszönöm a részvételt! A nyertes nevét ITT találjátok! :o)

2 megjegyzés:

  1. Hát én nem vagyok nagy olvasó :( sajnos, de a kedvenc könyveimet beírtam. :)

    VálaszTörlés
  2. De azok legalább jók. :o) Legalábbis gondolom, mert nem mindegyiket olvastam. :oP

    VálaszTörlés