2012. március 11., vasárnap

A 2. blogszülinapi játék nyertese

Nagyobbért katt a képre!
Véget ért a szülinapi játék, örülök, hogy érkeztek megfejtések. ;o) Bevallom izgultam, hogy sikerülni fog-e megfejteni, rendesen lehet-e majd látni a képet, érthető lesz-e, stb.
A helyes megfejtés a Párizs fehér fényei volt, itt oldalt a képen remélhetőleg ki lehet venni, hogy milyen útvonalon tudtatok eljutni a könyvhöz.
Ma a sorsolást is megejtettem a Random segítségével és íme a szerencsés nyertes:

P. Zsuzsi

Nagyobbért katt a képre!
Gratulálok neki és köszönöm a könyv felajánlását a CorLeonis Kiadónak! :o)
Aki még nem olvasta a 13 1/2-et, annak pedig nagyon ajánlom a figyelmébe, ITT írtam róla.

És bár nem volt betervezve, de ma jó reggelre ébredtem :oP, így hamarosan jövök egy meglepetéssel. ;o)

2 megjegyzés:

  1. Megkaptam a könyvet és nagyon örülök neki! Köszönöm Niki a játékot, a kiadónak a felajánlást, a random. org-nak a sorsolást, Eszchan-nak pedig a gratulációt. :)

    VálaszTörlés