2012. március 1., csütörtök

Februári összegzés

Úgy érzem, hogy a januári semmihez sincs kedvem hangulat után, februárban sikerült végre magamhoz térnem. :o)

Amikről februárban írtam

Történelmi romantikusak

Nagyon szeretem a történelmi romantikusokat, ebben a hónapban sikerült is betermelni belőlük. ;o)
Sandra Gulland: A Napkirály szeretője:Szerintem rettentő unalmasan indult a könyv. Ha nem Gulland írta volna, akkor nagy valószínűséggel feladtam volna az olvasását, de így egyszerűen nem tudtam megtenni és vártam, hogy csoda történjen. Ez be is jött. :o) Történelmileg hiteles regénynek tartom. Nem nagy durranás, de kellemes olvasmány. Az viszont biztos, hogy nem a legjobb az írónőtől.
Kathleen Winsor: Amber: Mielőtt nekikezdtem a könyv olvasásának, biztos voltam abban, hogy Amber pozitív figura lesz, hát nem jött össze. Rettentően unszimpatikus volt, egy nagyon önző nő, aki igazán csak magával foglalkozik, átgázol mindenkin, semmibe veszi mások érzelmeit és egyszerűen nem veszi észre a fától az erdőt. Sajnos a vége nem került lezárásra, ami eléggé idegesít is, mert persze egy nagyon izgalmas résznél ért véget. Nem tudom, hogy van-e folytatása vagy esetleg be volt tervezve neki, de a hiányzó vége kiakasztó egy kicsit, hiányérzetem maradt.
Annemarie Selinko: Désirée: Annemarie Selinko nagyon jól bemutatta a történelemnek eme korszakát. Néha úgy éreztem, hogy tán kicsit lassan is folydogált a cselekmény, untam pár oldalt, de összességében nézve nagyon élveztem és nagyon imádtam!

Gyermekirodalom

 
Gyerkőc könyvespolca 3. (Thomas a gőzmozdony Nagykönyve 4.)

Romantikus/Chick lit/Krimi

 
Tara Monti: Fianna: Nem mondhatnám, hogy nagy hévvel estem neki a könyvnek, mindenesetre érdeklődve. Igazán nem számítottam semmire, még csak romantikára sem.
És mit kaptam? A Fianna egy nagyon különleges történet. Egyszerre romantikus (de ne csöpögősre gondoljatok, inkább amolyan nyers romantikára), ugyanakkor meg krimis is
Kerstin Gier: Halálom után felbontandó: Csajos volt, humoros volt, egy picit romantikus, de különösebben nem hatott meg. Kikapcsolt arra a pár napra amíg olvastam, de elég felejthetőnek tartom. Jobban belegondolva, tán egy kicsit másra is számítottam.

Krimi/Fantasy/dokumentumregény

Suzanne Collins: A kiválasztott: Nem mondhatom, hogy hű de izgalmas rész volt, inkább végig azt éreztem, hogy igen, ez tényleg a vége. Amikor mindenre kérdést kell kapnunk, amikor az egészet le kell zárni, amikor el kell dönteni, hogy ez a világkép működőképes-e és a szereplőink sorsát is el kell egyengetni. Valahogy az elejétől a végéig a búcsú hangulatát éreztem. Jó volt, kihagyhatatlan, igazán nem is számítottam másra, tán csak könnyekre. ... Vége van.
Philip J. Corso: A roswelli titok: Ahogy haladtam a vége felé, egyre magasabbra kúszott a szemöldököm (egyre pihentebb agyú lettem) és nem is tudtam mit olvasok: dokumentumregényt vagy sci-fit? ... Még most se tudom. ...
Justin Cronin: A szabadulás: Izgalmas és magával ragadó történetről van szó. Faltam, élveztem a sorait. Borzongtam, féltem és csak faltam-faltam, nagyon izgalmas volt az egész. Kíváncsian várom a folytatását.

Egy könyvet se vettem ebben a hónapban, nem is cseréltem, nem is kaptam kölcsön, nem is kaptam, szóval beszámolni se tudok ilyen téren semmiről. Ma viszont voltam könyvtárban, úgyhogy az utánpótlás megvan. ;o)

Ami a blog életét illeti, sabloncsere történt, a télit leváltotta a tavaszi és blogszülinapot ünnepelhettem.
(2. blogszülinap + játék)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése