2012. május 2., szerda

Doris Lauer: Julcsi óvodába megy

Eredeti címe: Juliette va á l'école (1994.)
Magyar megjelenés: Alexandra Kiadó (2009.)
Oldalszám: 15
Ára:1499
Már említettem, hogy vadászok az ovis könyvekre, így került a kezeim közé a Julcsi óvodába megy.
Bár az Oszkár a bilin annyira nem nyerte el a tetszésemet, mindenesetre kíváncsi voltam az írónő kislányos sorozatára és hát pont ez aktuális, így végül ezt emeltem le a polcról.
Őszintén szólva örülök annak, hogy könyvtári könyv, mert bizony nem vagyok elragadtatva tőle. Semmilyen volt, olyan van is, meg nincs is.
A célja nyilván az lenne, hogy megnyugtassa a gyerekeket, az ovi klassz hely, ehelyett 15 oldal a kis könyv, de csak 6 játszódik anya nélkül az oviban. Ebben a 6 oldalban Julcsi fest, csúszdázik, pisil, énekel és már véget is ért a nap, mindezt lezavarva pár sorban.
Nem ájultam el tőle, sőt, eléggé hiányérzetem maradt, viszont Gyerkőcömnek tetszett. Igaz, inkább egy kép miatt, amin az egyik kisfiú majd bepisil. ☺

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése