2012. május 27., vasárnap

Gyereknapi nyereményjáték 2012.

A Könyvfalók bloggal közösen Gyereknapi játék indul idén is. ;o)
Ki is vagyok?

A feladat: az alábbi kis átszerkesztett képről kéne kiderítenetek, hogy mely mesefigurát ábrázolja. Ugye, hogy nem nehéz? ☺ Annyit azért elárulok róla, hogy 1980-ban mutatták be a TV-ben először és egy 13 részes bábsorozat volt. (Én nagyon imádtam, nem mellesleg.) Szóval, ki a képen látható mesefigura és ki az az író, akinek azonos című munkájából készültek a meserészek?
Ha pedig megvan a megfejtés, akkor töltsétek ki az alábbi űrlapot és küldjétek el 
június 10-e 24:00-ig.
Sorolás június 11-én. A nyerteshez postán juttatom el a nyereményét.
A nyeremény pedig nem más, mint 1 példány Marék Veronika Öcsi és Bátyó c. könyvéből, ami a Vivandra Könyvek gondozásában jelent meg 2008-ban. ITT írtam róla.


"Réges-régi gyerekújságokban bukkantunk rá öcsi és bátyó történeteire. Úgy gondoljuk, a helyzet azóta nem sokat változott. Igaz, akkor még nem volt számítógép, mobiltelefon, MP3-as lejátszó, de a mai öcsik és bátyók ugyanannyit civakodnak, mint a régiek. De szerencsére éppen ugyanannyiszor ki is békülnek." 

* Az e-mail címeteket és a neveteket természetesen bizalmasan kezelem.
** Tavaly a "Szép kis család" c. Nöstlinger könyvből lehetett egy példányt nyerni. A szerencsés nyertes pedig F. Erika volt. 
*** a visszaigazoló üzenetben június 10-e van a sorsolás napjára írva, de elírtam. Sorsolás június 11-én! 

 

1 megjegyzés: