2012. május 31., csütörtök

Nalini Singh: Angyali szárnyalás

Eredeti címe: Angels' flight (2012.)
Itthon kiadta: Egmont Kiadó (2012.)
Oldalszám: 414
Ára:  3999
Forrás: kiadó (recenzió)
A sorozat részei: 

Nalini Singh: Angyalvér 
Nalini Singh: Angyalcsók
Nalini Singh: Angyaltánc

Kiknek ajánlom?: Az Angyali vadász
sorozat rajongóinak kihagyhatatlan!
Nagyon szeretem Nalini Singh Angyali vadász sorozatát, így érthető módon nagyon kíváncsi voltam a mellékszereplők magánéletére, ha lehet így mondani. Főleg, mikor olvastam, hogy most a középpontban Ashwini, Sara, Jessamy lesz. Nimra annyira lázba nem hozott, de a róla szóló novellát amúgy is olvastam már a A sötétség angyalaiban, amiben 3 szerző és 1 szerzőpáros antológiái jelentek meg.

No de akkor kik is a mostani főszereplők és miért is voltam rájuk kíváncsi?
Ashwini vámpírvadász, aki a Céh megbízásából dolgozik. Többször is feltűnt már a színen az Angyali vadász valamely részében és szinte mindig vagy üldözött egy bizonyos vámpírt vagy pedig a vadászatról tért haza lestrapálva. Azt már eddig is lehetett sejteni, hogy a bizonyos vámpír és a nő között macska-egér harc folyik és valami tuti lesz köztük. Nos, az Angyali játszmák erről szól.
Ashwininek és Janviernek össze kell fognia egy ügy miatt. Persze a levegő izzik körülöttük, de sajnos nem eléggé, nem elégülhetett ki a fantáziám, ha úgy tetszik. ;oP Bízom abban, hogy azért egyszer az ő történetükről is lehet majd olvasni, mert izgalmas kaland kerekedhetne ki belőle, az biztos.
Sara, Elena legjobb barátnője, a Céh vezetője. Ha jól emlékszem pöttöm, harcias nő, aki épp élvezi az anyaság örömeit. Elena többször felhívta már arra a figyelmet, hogy mekkora szerelem van a nő és a férje közt. Az Angyali próbatétel azt meséli el, hogyan ismerkedett meg az akkor még vámpírvadász Sara a fegyverkészítő Deaconnal. Itt se mondhatom, hogy megkaptam amire vágytam volna Nalinitől, de ez van. ☺ Ezzel kell beérni, bár hevesebb történetre fájt a fogam.
Az Angyal és farkasa, Nimra történetét meséli el. A nő az egyik angyal, Raphael pedig a birtokára küldi Noelt, a vámpírt. A dolog persze nem olyan egyszerű, ugyanis valaki Nimra életére tör és Noel egyre hevesebb érzelmeket táplál iránta. A szenvedély felizzik körülöttük. ... No igen, itt azért már volt valami. :oP
Az Angyalszárny pedig tán az egyik legkedvesebb mellékszereplőmet mutatta be, Jessamyt. Az okos, több ezer éves angyalt, akinek csonka a szárnya, ezért nem tud repülni és gyerekeket tanít, továbbá ő az angyalok krónikása. Ki lesz az, aki meghódítja ezt az okos, visszahúzódó, félénk nőt? Milyen lesz az ő kapcsolatuk? Igazán egyik novellára se tudom azt mondani, hogy a Nalinitől megszokott erotikáról olvashatunk, de az Angyalszárny úgy volt erotikus, hogy valahogy megható volt.

Örültem, hogy ezeknek a szereplőknek a magánéletébe kukkanthattam bele, de őszintén szólva több erotikára, ágyjelenetre számítottam. Mintha Nalini most visszafogta volna magát. ☺ Ugyanakkor mind a 4 novella nagyon jól sikerült, az Angyali vadász rajongóinak kihagyhatatlan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése