2012. június 23., szombat

Melyik legyen?

Azt már tapasztalhattátok, hogy sokáig nem tudok megmaradni egy sablon mellett, ma megint rám jött, hogy valami új kéne. Le is töltöttem egyet a kedvenc oldalamról, el is kezdtem szerkesztgetni, de egyszerűen nem tudok dönteni.
  • Mert tetszik a jelenlegi is, leginkább azért, mert noteszos.
  • De tetszik az új is, leginkább a fejléce és azért, mert valahogy csajosabbnak, egyszerűbbnek tűnik.
Egyszerűen nem tudok dönteni. Nektek melyik tetszik jobban? Segítsetek már dönteni. ;o)


a jelenlegi
a próbasablonos


 

4 megjegyzés:

  1. Átérzem a helyzeted, mert én is szeretem cserélgetni! :)
    De nekem ez jobban tetszik, amelyik most van. :) Viszont ha már érzed, hogy cserélned kell, akkor cseréld, mert a másik is szép! :)

    VálaszTörlés
  2. én is állandóan változtatom, ma is ezzel voltam elfoglalva, sajnos nem találtam semmi olyat, ami jó lett volna, így mivel nem mentettem el a régit, gyorsan egy alapot betettem :D

    Én a másodikat javaslom :D

    VálaszTörlés
  3. Naná, hogy a rózsaszínes. ;)

    VálaszTörlés
  4. Na, aludtam rá egyet, így reggelre meg nem tetszik a csajos. :oD Szóval most úgy vagyok vele, hogy marad a noteszos. ;oP

    VálaszTörlés