2012. október 2., kedd

In My Mailbox (7.)- A postás mindig kétszer csenget

Mi is az az In My Mailbox?: Ez az esemény Kristi blogjáról indult. A résztvevő bloggerek hetente, havonta -kinek, hogy- beszámolnak egy-egy bejegyzésben arról, hogy az adott héten/hónapban milyen könyveket vettek, kaptak recenzióra, kölcsön, cseréltek, kölcsönöztek a könyvtárból, stb. Majd pedig linkelik a bejegyzésüket Kristi aktuális bejegyzéséhez.

Mivel a múlt hónapban kicsit túllőttem a célon a vásárlással és a Rukkolázással, így megfogadtam, hogy szeptemberben csak  A szürke ötven árnyalatának a folytatását szerzem be. Erre meg pont azt nem vettem meg, helyette bővült a polcom 9 vásárolt könyvvel. :oS
De akkor kezdjünk minden az elején.

könyvtár
Kétszer jártam meg a könyvtárat, egyszer a hónap legelején, egyszer pedig a vége felé.
Az első turnusban kivettem a Láthatatlan hidat (amire igazán annyira nem voltam kíváncsi, de az egyik barátnőmnek nagyon tetszett, így amikor megláttam a polcon, nem volt szívem ott hagyni. Gondoltam, próba szerencse. Kicsit másra számítottam, de ettől függetlenül tetszett.), A muranói üvegműves lányát (amire már a "Párizs fehér fényei" óta kíváncsi voltam, fel is tettem a "Csökkentsd a várólistádat 2012" listájára, így értelemszerűen nagyon megörültem, amikor rátaláltam. Sajnos valamiért még se köt le annyira. Mióta nekikezdtem, közben több más könyvet is elolvastam.), A földre szállt nagynénit, a Rettegést (nem bánom, hogy nem vettem meg, amikor megjelent), az Anyák maffiáját (ó, de jó is volt!), a Drága kéjt (gondolom most aztán felkúszott a szemöldökötök. Igaz, hogy a "Hamis gyönyör" nagyon nem tetszett, de a kíváncsiságom mégis győzött, amikor megláttam és a kosárban landolt. Már el is olvastam, nem volt olyan siralmas, mint az első rész.) és a Csábíts el!-t.
Névnapomon az egyik barátnőm lepett meg az Avalon High-al. Bevallom, még csak nem is hallottam Cabotnak erről a munkájáról, amíg kézhez nem kaptam, de nagyon kíváncsi vagyok rá.
Sikerült elég jó áron hozzájutnom A szürke ötven árnyalatához, majd pedig a Buja fiúkat se tudtam ott hagyni 50%-os akcióban a Tescoban. Egyik olvasását se bántam meg, bár annak örülök, hogy a Buja fiúkat olcsóbban tudtam megvenni, 3000 akárhányszáz forintot nem hiszem, hogy adtam volna érte.
Aztán a hónap vége felé újra meglátogattam a könyvtárat.  Akkor a kosárban landolt Eva Braun fiktív naplója, Az ördög szeretője (amit igazán hova tenni még nem tudok magamban) és Kerstin Gier másik könyve, a Férfiak és egyéb katasztrófák. Az ördög szeretőjét már elolvastam, jelenleg Gier könyvét bújom ("A muranoi üvegműves lánya"n kívül). A Catherine M. szexuális élete 2. még hátra van. Az első részét fogalmam sincs már, hogy mikor olvastam, de olvastam, bár már arra se emlékszem, hogy tetszett avagy sem, de mindegy.
vásárolt + névnapra ajándékba kapott
Aztán múlt héten megtudtam, hogy a Könyvudvar 5.000 Ft felett ingyen szállít ki és újabb Kelly Kiadós könyvek érkeztek hozzájuk, így száguldottam is fel az oldalra. Végül 7 könyv került a kosaramba.
A szultán háremébent már olvastam, 6-700 Ft-ért elmegyen kategória, az Egy felejthetetlen év, A pöttöm boltkóros, Egy hazug nő naplója, Szerelmes szélhámosok, A legfiatalabb madám és a Gólyára várva még várat magára.
Kép nem készült róla, de kölcsönkaptam a Zoo City-t, Kísértés Rt.-t, Citrom és osztrigát. Egyelőre még ezek is várakozó pozícióban vannak.

És hogy minek a vételét tervezem októberre? Már leírni se merem, de továbbra is csak A szürke ötven árnyalatának a folytatását. :oP
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése