2012. december 14., péntek

Csökkentsd a várólistádat 2013.

Harmadjára is megrendezi Lobo a Csökkentsd a várólistádat! kihívását. Agyaltam, hogy jelentkezzek-e rá, mivel az ideit nagyon csúfosan elbuktam - kemény 3 könyvet olvastam el a 12+12-es listáról és még 2-t félbehagytam, mert nem az én "embereim" voltak-, de úgy döntöttem, hogy mégis szerencsét próbálok, hátha olyan ügyes leszek, mint 2011-ben voltam. ;o)

Sokat gondolkodtam, mik legyenek a kiválasztottak, amikkel nem fogok kudarcot vallani, így hát íme.
Ezeknek az olvasását terveztem be 2013-ban:


Ők pedig a cserekönyvek lennének, ha valamelyik még se csúszna annyira. ;o)


Mint láthatjátok, elég sok a sorozatok X-edig része a listákon. Tervbe vettem, hogy folytatni fogom a félbehagyott szériákat, mint pl. az FTT-t, Az Éjszaka Házát, Tündérkrónikákat, Sötét vadászokat, a Csúfokat és természetesen A Szent Johanna gimit is. Valamint új sorozatokba is belekezdenék. És hogy sikerrel fogok-e járni? :o) Nos, 2013. december 31-ére kiderül.

Elolvasva

  1. J. R. Ward: Kapzsiság (január- cserelista)
  2. Lauren Oliver: Delírium (január)
  3. J. R. Ward: Megbosszult szerető (január)  
  4. Erin Morgenstern: Éjszakai cirkusz (február) 
  5.  Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 6.- Ketten (február)  
  6. Iny Lorentz: A szajha (február- cserelista)
  7.  Kresley Cole: Szeress, ha mersz! (február)
  8.  Susan Elizabeth Phillips: Luxusmucus (március)
  9.  Theresa Révay: A hársak felett az ég (április) 
  10. Tari Annamária: Y generáció (október- cserelista)  
  11. Karen Marie Moning- A hajnalra várva (november- cserelista)  
  12. Cassandra Clare- Az angyal (december- cserelista)

 A régebbi listák pedig ezek voltak:
Csökkentsd a várólistádat 2011.
Csökkentsd a várólistádat 2012.

3 megjegyzés:

  1. A 100 éves ember... mókás könyv:-) Néhol kicsit erőltetett, de jó.

    VálaszTörlés
  2. A cím helyesen:
    A százéves ember, aki kimászott az ablakon és eltűnt
    :-)

    VálaszTörlés
  3. Még nem olvastam, de bízok benne. ;o)

    VálaszTörlés