2013. január 27., vasárnap

Hajnalhasadás- film

Igaz, hogy a legtöbben alig várták, hogy vetítsék a mozik a 2. részt, de én még az elsőt is csak nem rég néztem meg. :o)

Könyvben tetszik a Twilight saga, de annyira nem vagyok elájulva egyik filmtől sem. Egyrészt a szereplők szerintem totál nem olyanok, mint amilyennek el lehetne képzelni őket. Nem tartom őket lélegzetelállítóan szépnek, ha már annyira ez hangsúlyozva van a történetekben, sőt, ha nem lennének annyira fehérre mázolva, teljesen átlagos embereknek nézném őket, nem pedig csilli-villi, gyönyörű vámpíroknak, akikért mindenki epedezik.

színes
amerikai kalandfilm 
117 perc 
2011
"Végre teljesül a halandó Bella és a vámpír Edward álma, örök hűséget esküdnek egymásnak. Az esküvő után a fiatal pár Rio de Janeiróba utazik nászútra. Nem sokkal később Bella észreveszi, hogy teherbe esett. A magzat viharos gyorsasággal fejlődik, amely csaknem végzetessé válik a fiatal nő számára. Végül Edward teljesíti kedvese kérését, és halhatatlanná teszi. A lányuk, Renesmee érkezése különös események sorát indítja el. A Cullen-család és szövetségeseik szembekerülnek a Volturik tanácsával, és az összecsapás elkerülhetetlen."

Amolyan elment kategória lett a Hajnalhasadás I
Tetszettek a farkasok, az esküvő, meg úgy alapjáraton jó volt, de a szereplőkkel nem vagyok kibékülve. És szegény Bella terhesen! Elismerem, hogy nagyon rosszul kellett lennie, de vajon mennyit fogyott a szerep kedvéért? Olyan lett szegény, mint egy menekült. Rémisztő volt.
Ja, és az esküvői ruha szörnyű volt. Brrrrr.

A könyv megjelenése:
Stephenie Meyer: Breaking Dawn- Hajnalhasadás 
Könyvmolyképző Kiadó (2010.)
 

Egy ideje már piszkozatban volt a bejegyzés első fele, de mivel nem sokkal utána megnéztem a második részt is, így vártam a publikálásával, amíg arról is írok. Ennek most jött el az ideje.

színes
amerikai fantasy
115 perc
2012
"Bella miután életet adott lányának, Rensmee-nek, megerősödve és új képességek birtokában, vámpírként tér magához. Végre beteljesedett amire mindig is vágyott: vámpírként élheti életét Edward oldalán. A boldogságukat azonban hamarosan megzavarja a Volturik tanácsa, akik azt állítják, a Cullenek vétettek a vámpírtörvények ellen. Úgy vélik, hogy Bella és Edward gyermeke halhatatlan, természetfeletti képességeit születése után kapta, ezért a gyermeknek meg kell halnia.
A Volturik csak a kínálkozó alaklomra vártak, hogy örökre leszámolhassanak a Cullenekkel. Edward Jacobbal az oldalán szövetségeseket gyűjt, hogy együtt küzdjenek meg a Volturikkal a mindent eldöntő, utolsó nagy csatában, ahol már nem csak családja, hanem a vámpírok és a vérfarkasok sorsa a tét."

forrás: port.hu 

A második rész jobban bejött, mint az első. Tetszettek a humorosabb mondatok, sokszor egész jókat tudtam derülni. Tetszett Bella átalakulása (mire képes egy jó smink), az összecsapás. Ó, a végén pedig rendesen bőgtem! 
Tán a befejező rész lett a legjobb, a filmek tekintetében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése