2013. január 31., csütörtök

Januári összefoglaló

Januárban ezekről írtam:

Hoztam a decemberi formámat -sajnos-. Ebben a hónapban is csak egy gyermekirodalomról írtam, igaz nagy kedvencemről, ami Gyerkőcöm egyik kedvence is lett, a Sicc az iskolában-ról.
A hónap vezető műfaja a fantasy és az ifjúsági irodalom lett, valamint újra előtérbe kerültek az erotikusabb történetek.
Egyik ifjúsági regénnyel se lőttem mellé, mind a négy nagyon tetszett. (Karen Thompson Walker: Csodák kora, Lauren Oliver: Delírium, Simone Elkeles: Rules of Attraction- A vonzás szabályai, Kerstin Gier: Smaragdzöld).
Írtam a Napernyő Protektorátus második részéről, a Változatlanról, ami egy kicsit néhol untatott, de továbbra is nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra.
Két hazai szerző munkája is terítékre került. Szó volt Harmat Anett Gólyára várva c. regényéről -ami nagyon tetszett-, továbbá egy új írónő sorozatának első részéről, az Elveszett lelkekről. Ez egy romantikus fantasy, ami a megjelenése óta elég szép számmal vonzza az érdeklődőket, nektek is csak még egyszer a figyelmetekbe tudom ajánlani.
Erotikusabb történet az FTT 7. része, a  Megbosszult szerető volt, valamint az írónő egyik másik sorozatának első része, a Kapzsiság. Kivégeztem az Ötven árnyalat trilógiát (igen, az illusztrációról lefelejtettem a borítót), vagyis írtam A szabadság ötven árnyalatáról.

Ami a blogéletet illeti:

A Kérdezz! Felelek! során arra voltam kíváncsi, hogy Utána szoktál nézni a szerzőnek, amikor olvasol tőle valamit?, Mely külföldön már megjelent könyveket olvasnád magyarul is?, Milyen a tökéletes kivitelezésű könyv?, Mely könyvek vásárlását tervezted be 2013-ban?.
A Barangolásban a Zeppelinek-ről írtam.
Alkotóműhely a hónapban kimaradt, de helyette jöttem egy interjúval, amit A. O. Estherrel készítettem. (Ismerd meg az Összetört glóriák írónőjét, A. O. Esthert!)
Írtam adaptációról (Hajnalhasadás- film), egy kis eszmefuttatással is fárasztottalak titeket (Mi lehet az Ötven árnyalat trilógia sikere mögött?), megmutattam, hogy idén milyen adaptációkra lehet számítani a hazai mozikban (2013 az adaptációk éve lesz ) és jelentkeztem egy új, nem rendszeres rovattal (Mit olvasok most? 1. (frissítve)).
A Várólista csökkentésben nagyon aktív voltam, ugyanis már 5 könyvet kivégeztem a 12-ből és a 6. itt van már a polcomon. Még a végén sikerül teljesítenem. ;o) Csak ne vesszen el a lendületem!

Ami a nagyvilágot illeti:

Kiderült, hogy film készül a Tisztákból, A beavatottból és a Delíriumból.
Azt is megtudhattuk, hogy március elején jelenik meg A Szent Johanna gimi 8. kötete, ami ketté lett szedve a terjedelme miatt, de egyszerre lehet majd megvásárolni őket és az Örökké lesz majd a címe. (Hű, nagyon várom, bár még a 7. részt be kéne szereznem!).

Mi várható februárban?:

Ezeket már elolvastam, így számíthattok bejegyzésekre róluk:
  • Ljudmila Ulickaja: Szonyecska
  • Dan Wells: Partials- Részben ember
  • Erin Morgenstern: Éjszakai cirkusz
  • Leiner Laura: Ketten
Valamint épp Nalini Singhtől olvasom a Borzongást.

Blogszülinap is lesz, így számíthattok valamilyen nyereményjátékra, bár még semmi se körvonalazódott bennem. ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése