2013. február 27., szerda

3. blogszülinapi játék I.

Mint ahogy már említettem, a blog 3. születésnapja alkalmából, 3 héten keresztül nyereményjáték lesz az oldalon, 3 nyereménykönyvért. Az első két könyvet az alapján választottam ki, hogy mik tették rám a legnagyobb hatást az elmúlt 1 évben, a harmadikról pedig még ennyit se árulok el, de remélem nagyon fogtok neki örülni. ;o)

Nézzük akkor az első heti játékot. Mivel gondolom a nyereményre vagytok a legjobban kíváncsiak, így hát íme:


A helyes megfejtők közül a random.org-al 1 nyertest sorsolok ki, aki 1 példányt fog nyerni a Csodák korából. A könyvről ITT írtam.

Mi a teendőtök, ha szeretnétek megnyerni? Válaszoljatok az alábbi kérdésekre helyesen és kitöltve küldjétek el a lenti űrlapot
márc. 6.
 24:00-ig. 
Sorsolás 7-én! 
Csak azok vesznek részt a sorsolásban, akik minden kérdésre helyesen válaszoltak! Ne felejtsétek el, hogy 3 kérdés van, de azon belül is 3, így 9 helyes választ kell elküldenetek!
A nyertes nevét itt is közzé teszem, de értesítem e-mailben is. A nyereményét postán juttatom el hozzá és természetesen harmadik félnek nem adom ki sem az e-mail címét, sem a postacímét.

1. Mely magyarul is megjelent könyvek külföldi borítójából láthattok részleteket? A szerző nevére és a MAGYAR címre lennék kíváncsi!
a.)

b.)

c.)









2. Mely könyvekből valóak az alábbi idézetek?
a.)  "– Ó, istenem! – nyögtem fel.
– Nem, Dexter vagyok – felelte kedélyesen, és a kezét nyújtotta, amit én persze figyelmen kívül hagytam."


b.) " – Ugye tudod, hogy csak akkor lehetsz boldog, ha néha boldogtalan vagy?"

c.) "Sötétség nélkül nem létezik a fény sem."

3. Mely könyvekre gondolok? 
a.) Gondoltam egy könyvre, ami 406 oldalas. Védőborítója fekete, elején vörös sál van. Lapszélei feketék, belül pedig az oldalak néhol csíkosak. Illúziót kelt, elvarázsol, egyik mellékszereplője pedig maga a Mágus.

b.) Hazai sorozat vagyok.
Napló vagyok.
Aranyos vagyok.
Fiatal vagyok.
Hatodik rész vagyok.
Borítóm mutatja, hogy szeretjük Carlost és egy közösség tagja vagyok.

c.) Nem rég jelentem meg, sorozat vagyok. Ötödik rész és angyalos. Távolban Indiát látod, elöl pedig a hangjegyeket, vörössel festették a nevemet a fehérre.


A játék véget ért! 

A sorsolás eredménye megtekinthető ITT!

A helyes megfejtések:
1.)
Susan Elizabeth Phillips: Mindent a szerelemért!
Lauren Oliver: Delírium
Sarah Dessen: Tökéletes
2.)
Sarah Dessen: Altatódal
Lauren Oliver: Delírium
J. K. Rowling: Harry Potter és a félvér herceg
3.)
Erin Morgenstern: Éjszakai cirkusz
Leiner Laura: Ketten- A Szent Johanna gimi 6.
Nalini Singh: Angyalárny- Angyali vadász 5.

A nyertes:


Gratulálok!