2013. február 10., vasárnap

Alkotóműhely 9.

Rég jelentkeztem már ezzel a rovattal, így hát íme.
A kép forrása: weheartit.com
Egy ideje rám jött, hogy jelölgetek a könyvekben. Egy-egy fontosabb mondatot vagy épp elgondolkodtatót vagy csak egyszerűen valami szépet, humorosat. Erre a célra kis sárga öntapadós cetliket használtam egy ideig. Olcsó, gyors is és újra felhasználható.
Aztán megláttam ezt a képet és nagyon megtetszett. Tény és való, hogy nem vagyok egy ezermester, és az én fűszálaim elég tömzsik lettek (mondjuk szerintem ez köszönhető annak is, hogy a kisebb méretből készítettem őket), de ettől függetlenül nagyon feldobták a hangulatomat. :o)

Hozzávalók:
  • zöld post-it lapok (lehetőleg nem a kicsi méretű)
  • ceruza
  • olló

Elkészítése:
  1. Megpróbálunk fűszálakat rajzolni a papírra.
  2. Majd szépen kivágjuk őket.
És ennyi is. Mehetnek is az adott oldal tetejére "lengedezni". ;o) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése