2013. április 2., kedd

Márciusi összefoglaló

Márciusban ezekről írtam:

Ebben a hónapban nagyon színes voltam ám műfajok tekintetében. ;o)
Szó volt 4 gyermekirodalomról, ezek közül 2 Sicc kötetről (Kálmán Jenő: Sicc a slamasztikában,Kálmán Jenő: Sicc a hóban), 1 kisvakondosról (Zdenék Miler: A vakond és az űrhajó) és sokunk kedves ismerőséről, a Gőgös Gúnár Gedeonról.
Ifjúsági irodalom nélkül sincs hónap, így jöttem a Jégviráglányokkal (5*), A Szent Johanna gimi 7. részével, az Útvesztővel (5*) és egy zombis történettel, a Feed- Etetéssel (4*).
Mostanában elég romantikus hangulatban vagyok, így falom az ilyen könyveket. Írtam a Luxusmucusról, a Halhatatlan szeretőről, a Szeress, ha akarsz!-ról (5*), valamint egy kis lájtos hazairól, vagyis a Lányok a kastélyból-ról.
A Sissy sorozat első 3 részét is elolvastam (Marieluise Von Ingenheim: Sissy 1.-3.), és hogy a történelemnél maradjunk, sorra került a Hana bőröndje is.
Továbbá szóba került a Valaki másnak az élete (3*) és Yorkshire puding Klub (5*), a szórakoztató irodalom berkeiből.


Ami a blogéletet illeti:

Számomra a legfontosabb esemény a hónapban az volt, amikor megláttam az értékelésemet a Hívogat a fényben, az olvasói véleményeknél. Nagyon örültem neki. ;o) (Ezt is megéltem
Számotokra pedig gondolom az, amikor a 3. blogszülinap alkalmából 3 héten keresztül nyereményjáték volt az oldalon. ;o) A Csodák korát, a Kilencet és a Hívogat a fényt lehetett megnyerni. (3. blogszülinapi játék I.- nyertese, 3. blogszülinapi játék II.-3. blogszülinapi játék II.- nyertese, 3. blogszülinapi játék III.- 3.blogszülinapi játék III.- nyertese). Hamarosan jönni is fogok majd a felmérés eredményével, hisz ennek köszönhetően hoztam vissza a csillagozásokat a bejegyzésekben.
A Mi sül a sütőben?-nel többször is jelentkeztem a hónapban. Megmutattam az almás pite, áfonyás muffin, zabpelyhes keksz, szalagos fánk, mogyoróvajas keksz receptjét.
Az Alkotóműhellyel és a Barangolással is jöttem, illetve írtam röviden Kálmán Jenő életéről.
A Mit olvasok most? második bejegyzése is megszületett. Ebben azon elmélkedtem, hogy vajon az olvasók igazán kiknek a véleményére kíváncsiak: az újságírókéra vagy a bloggerekére?
Egy új rovatnak is nekiálltam, a Kitekintőnek (Kitekintő 1., Kitekintő 2., Kitekintő 3.,Kitekintő 4.).
A Kérdezz! Felelek! során arra voltam kíváncsi, hogy Először a könyvet olvasod el vagy a belőle készült filmet nézed meg, ha úgy adódik?, A még nem olvasott könyveidet külön tárolod a már olvasottaktól?, Mi az a 10 dolog, ami eszedbe jut a tavasszal kapcsolatban?.

Mi várható áprilisban?:

Ezeket már elolvastam, így lehet számítani róluk bejegyzésre:
  • Pierdomenico Baccalario: Az időkapu 
  • Claudia Carroll: Ha ez a mennyország, kérem vissza a pénzem! 
  • Sylvia Day: Hozzád kötve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése