2013. augusztus 8., csütörtök

Jamie McGuire: Gyönyörű sorscsapás

El se hiszem, hogy közvetlenül az Anna és a francia csók után sikerült újra egy hihetetlen jó történetet kifognom! IMÁDTAM ezt a könyvet, és AKAROM a másik kötetét, ami elviekben nem sokára megjelenik magyarul is, éljen!

Képzeljétek el, hogy most kezditek a főiskolát, messze a múltatoktól, ahonnan elmenekültetek a legjobb barátnőddel, egy új élet reményében. Szinte azonnal sikerül felhívnod magadra az iskola szépfiújának, Travisnak a figyelmét. Igen ám, de a srác csak használja a lányokat egy-két menetig, majd másnap már feléjük se néz. Ennek ellenére, mégis lógó nyelvvel kullognak utána, mert ő Travis, a bunyós, a nagymenő, szexi srác. De te más vagy. Nem futsz utána, nem akarsz vele együtt lenni, és ezzel felkelted az érdeklődését.
Fogadást kötsz a fiúval, amit elveszítesz és ennek értelmében 1 teljes hónapot a lakásán laksz (amin amúgy osztozik az unokatestvérével is, aki nem mellesleg America, a legjobb barátnőd barátja). Egy ágyban alszotok, sokat vagytok együtt. Persze a suliban mindenki rólatok pletykál, senki se hiszi el az igazságot, hogy csak barátok vagytok. De vajon meddig lesztek azok, hisz izzik körülöttetek a levegő? És ha kialakul köztetek valami, akkor vajon Travis meg tud majd állapodni melletted?

Ugye milyen izgisnek tűnik? ;o) Tény és való, hogy volt benne két olyan fordulat is, ami nekem nem tetszett, tán bele se vettem volna, és néha Travis nekem túl sok volt, de ettől függetlenül imádtam minden sorát. Többen nem tudok (meg nem is akarok) írni róla, aki szereti a romantikus történeteket főiskolás szereplőkkel, az ne hagyja ki, nem fog csalódni!

____________________
Eredeti címe: Beautiful Disaster (2011.)
Kiadta: Maxim Könyvkiadó (2012.)
Oldalszám: 450
Sorozat: Beautiful #1
Ára: 3799
Forrás: könyvtár
Értékelésem: Kedvenc


4 megjegyzés:

  1. Éreztem, hogy tetszeni fog!:)
    Ilyenkor bánom igazán, hogy nem vagyok még az angol tudás olyan szintjén, hogy angolul is olvashassak...

    VálaszTörlés
  2. @Johanna.: Én meg azt bánom ilyenkor, hogy nem hallgattam a tanácsokra előbb, hogy kezdjem el ezt a könyvet. ;o)

    VálaszTörlés
  3. Újabb kívánságlistám könyvem lett (amit előbb utóbb be is szerzek majd) Bűnbe viszel Niki :))

    VálaszTörlés
  4. @zakkant: Szerintem ezt nem fogod megbánni. :oP

    VálaszTörlés