2013. augusztus 19., hétfő

Kitekintő 12.

A reggeli kávémat, többnyire a gép előtt ülve szoktam elkortyolgatni. Ilyenkor átnézem a maileket és a friss blogbejegyzéseket. Épp ennek a szokásomnak hódoltam pár hete, amikor a frissek közt megpillantottam az egyik kedvenc külföldi bloggerem friss bejegyzését, THE PROGRAM-ről.
Miért is akadt meg a pillantásom a borítón? A két sárga ruhába öltözött alak miatt. Ránéztem és egyből rávágtam, hogy ez romantikus, YA disztópia lesz. De miután elolvastam a fülszövegét, azt is nyugtázhattam magamban, hogy nem kicsit a Delíriumra hajaz, szerintem.

Az öngyilkosság nemzetközi járvány lett a közeli jövőben. 
A történet főszereplője Sloane, akinek részt kell vennie a Programban, amely során az öngyilkosságra való hajlamot "kinevelik" belőle, de ugyanakkor az emlékei is odavesznek. 
Aztán persze feltűnik a színen a fiú is, akivel tűzön át-vízen át, próbálnak ellenállni és kitartani...

Magyar várható megjelenésről nem tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése