2015. január 16., péntek

Amiket 2014-ben olvastam

Szokássá vált, hogy az év elején megmutatom nektek egyben az előző évi olvasmányaimat. Ez nem maradhat el most sem. :o)

Nagyon szeretem a könyveket, igazi könyvfalónak tartom magamat, de a 2014-es évem mégis úgy alakult ennek ellenére, hogy kezdetben nem tudtak lekötni az olvasmányaim -feszt elkalandoztak a gondolataim-, majd később időhiány miatt nem tudtam olvasni. Amikor a molyon láttam az összesítést, hogy mennyi könyvet olvastam 2014-ben, egyszerre voltam döbbent és nagyon csalódott.
Döbbent, mert jóval kevesebbre gondoltam.
Csalódott pedig pont azért, mert nézve az előző éveket, jóval kevesebb jött össze.

Lássuk akkor, hogy miket olvastam, íme:


Ez összesen 38 könyv, és kb. 12.696 oldal. És bár nem lóverseny, de nézve a tavalyi 144 könyvemet az 51.940 oldallal, nem valami fényes eredmény. ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése