2015. augusztus 30., vasárnap

Augusztusi összefoglaló

Hihetetlen, hogy 2 nap múlva már szeptember lesz! Véget ért a nyár és lassan kezdetét veszi az esős, hűvös időjárás. Annak ellenére, hogy néha a búsba kívántam az idei kimondottan meleg nyarunkat, olyan érzésem van, mintha csak most kezdődött volna és tessék, már vége is van.
Na de nem elkalandozni, havi zárás van. :o)

9 könyvről írtam a blogon, méghozzá róluk:


Ó, hogy én mennyire szerettem Julia Quinn Bridgerton család sorozatát!  Így kihagyhatatlan volt a lezáró kötet, az És boldogan éltek is számomra. Igaz, hogy többre, másra számítottam, hiányzik egy olyan rész, ami csak kimondottan az anyukáról szólt volna, de akkor is csillagos 5-ös volt. ;o)
Aliza Barak Ressler: Kiálts kislány, kiálts! c. kötetéről hosszan nehéz írni és nem is tudok, de mindazoknak ajánlom a figyelmükbe, akiket szintén érdekel a holokauszt időszaka.
Sylvia Day: Átverve/ Átölelve c. "remekművét" félbehagytam. Kb. még 50 oldal lett volna a végéig, de egyszerűen nem bírtam folytatni tovább és akkor ezzel mindent össze is foglaltam. :oS
A halhatatlanság elixírjétől senki ne ijedjen meg első pillantásra, mert bár néhol picit vontatott a "féltégla" méretű könyv, ennek ellenére nagyon olvasmányos és érdekes.
Michael Grant · Katherine Applegate modern kori Ádám és Évájától pont azt kaptam, amire számítottam. Egy könnyed, olvasmányos YA történetet, ami ráadásul érdekes is az olvasóban felmerülő kérdések miatt. Amiért mégis csak 4 csillag lett az amiatt van, mert a vége valahogy túl összecsapott lett.
Este volt már, amikor nekikezdtem a Rajtad áll olvasásának, de annyira elkapott a láz, hogy másnapi korán kelés ide-vagy oda, több, mint 100 oldalt faltam be, egyszerűen nem tudtam letenni. Izgalmas történet, de igazán csak addig tudta fenntartani az érdeklődésemet, amíg nem jöttem rá a „titokra” és hát bizony jóval korábban sejteni kezdtem az igazságot, mint ahogy erre Olivia rájött.
Vivien Holloway: Mesterkulcs c. regényével kapcsolatban először is amit meg kell jegyeznem: a borító teljesen elvarázsolt. Másodszor: a történet se hozott szégyent az írónő fejére. Kellemes, üde, pörgős olvasmány, amit jó olvasni. Szórakoztat, kikapcsol. Az 1 csillag levonása pedig azért történt, mert a pozitív jelzők ellenére nekem valami hiányzott. Nem tudom egyenlőre megfogalmazni, hogy mi az, tán majd olvasva a folytatást, mert sorra fog kerülni. :o)
Tiffany Reisz egy zseni, de hogy lehetett már megint így vége Az úrnőnek? :oS 
Egy délután elolvastam Mitch Albom: Még egy nap c. könyvet, teljesen magával sodort. Igazából egy kis semmiség, amire épít, az tán az olvasó érzelmei, saját életéből merített emlékek, tapasztalatok és persze egy olyan téma, ami nagyon sok embert érdekel: milyen lenne, ha kapnál még 1 napot egy elhunyt szeretteddel? Mit mondanál neki? Mit tennél?

Az értékelések alapján:
5* ►4db -Nem rossz arányt zártam ebben a hónapban sem. ;o) A halhatatlanság elixírje, És boldogan éltek, Még egy nap, Az Úrnő is megkapta tőlem az 5*-ot.
4* ► 2 db - a Rajtad áll, Eve & Adam és a Mesterkulcs is megérdemli a 4* ellenére az elismerést
3* ►
2* ►
1* ► hát igen. A hónapban legkevésbé az Átverve/Átölelve tetszett. Katasztrófa volt. :o(

Ami a blogéletet illeti:
Rendszeresen jelentkeztem a blog 3 olyan rovatával, amikkel régebben is heti szinten jöttem. Így a Kérdezz!Felelek! keretén belül válaszoltam arra a kérdésre, hogy a Kemény vagy puha fedeles borítót kedvelem-e jobban, hogy Van-e könyves blogger példaképem, Ki volt az első könyves blogger, akit olvastam és hogy Motivál-e a látogatottság.
De írtam arról is, hogy mely az a 10 könyv, melyet strandoláshoz ajánlanék (Top10 Tuesday (15.)- Leg-leg-leg), mely 10 könyv a kedvencem, melyek mesefeldolgozásból születtek (Top10 Tuesday (16.)- Leg-leg-leg), melyek az idei évben a kedvenc könyveim eddig (Top10 Tuesday (17.)- Leg-leg-leg) és mely 10 könyv került legutoljára a birtokomba (Top10 Tuesday (18.)- Leg-leg-leg).
Az Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe! rovattal is frissülni tudtam.
Továbbra is várok kérdéseket a Kérdezz!Felelek!-hez illetve könyvajánlókkal is bátran bombázhattok. ;o)

És mely történetekről várhattok bejegyzéseket szeptemberben?
  • Okváth Anna: Más állapotok
  • Gazdag Erzsi: Mesebolt
  • Meg Rosoff: Majd újra lesz nyár…
  • Paula Hawkins: A lány a vonaton
  • Tiffany Reisz: A szent
  • Veronica Roth: A hűséges 
És ki tudja még. ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése