2015. október 11., vasárnap

A postás mindig kétszer csenget (26.)

Mi is az az In My Mailbox?: Ez az esemény Kristi blogjáról indult. A résztvevő bloggerek hetente, havonta -kinek, hogy- beszámolnak egy-egy bejegyzésben arról, hogy az adott héten/hónapban milyen könyveket vettek, kaptak recenzióra, kölcsön, cseréltek, kölcsönöztek a könyvtárból, stb. Majd pedig linkelik a bejegyzésüket Kristi aktuális bejegyzéséhez.

Senki se tátsa túl nagyra a száját, ha meglátja itt bal oldalt a könyveket, nem mindegyik saját példány. ;o)

A barackfa titka, Négyes, Mire jó a rosszfiú?, Papírvárosok és a Szívből, színből igazán kölcsön kapott példányok, közülük még egyiket se olvastam. Egészen pontosan a Négyesnek nekikezdtem, miután befejeztem a Hűségest, de valahogy félbemaradt az első pár oldal után. Ami késik, az persze nem múlik. ;o)

Könyvtári példány a 9 hónap, Virgin, A hóleány, Storm és Az igazi. Ezek közül a 9 hónapot és Az igazit már olvastam, a többi még várat magára. ;o) Sikerült hosszabbítanom a köteteket, így bár lejárt a kölcsönzési időm, még nyertem 3 hetet, így van esélyem befejezni az olvasásukat.

A többi könyv recenziós példány.
A múlt árát az írónőtől kaptam, jelenleg épp folyamatban van az olvasása.
A Lányom és a Kémnő a kiadótól érkezett hozzám. A Lányomat már befejeztem, hamarosan írok róla. Remélem a Kémnőben se fogok csalódni.

És ti miket szereztetek be ebbe a szeptemberben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése