2015. november 13., péntek

A postás mindig kétszer csenget (27.)

Mi is az az In My Mailbox?: Ez az esemény Kristi blogjáról indult. A résztvevő bloggerek hetente, havonta -kinek, hogy- beszámolnak egy-egy bejegyzésben arról, hogy az adott héten/hónapban milyen könyveket vettek, kaptak recenzióra, kölcsön, cseréltek, kölcsönöztek a könyvtárból, stb. Majd pedig linkelik a bejegyzésüket Kristi aktuális bejegyzéséhez.

Az október se telt el ilyen-olyan beszerzések nélkül, mint ahogy láthatjátok. ;o)

A Kedves halottak!, Korához képest és a Szigor 2. része recenziós példány volt. A Korához képest kivételével mindegyikről írtam már.

Ideje volt visszavinnem a könyvtárba a kikölcsönzött könyveimet (így is 2X hosszabbítottam már) annak ellenére, hogy sajnos nem mindegyiket sikerült elolvasnom. :o( Üres kézzel se távozhattam, jött velem az Amíg a lányod voltam és a Két kis lábnyom a homokban. Még egyiket se olvastam el.

Saját példány A babaház úrnője, A hazudósok, Madarak a dobozban és A fattyú. A babaház úrnőt már olvastam és egyszerűen imádtam! A hazudósokat is befejeztem és őszintén szólva jobbra számítottam az értékelések alapján.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése