2016. január 8., péntek

A postás mindig kétszer csenget (29.)

Mi is az A postás mindig kétszer csenget?: Ez az esemény külföldi blogok mintája alapján indult. A résztvevő bloggerek hetente, havonta -kinek, hogy- beszámolnak egy-egy bejegyzésben arról, hogy az adott héten/hónapban milyen könyveket vettek, kaptak recenzióra, kölcsön, cseréltek, kölcsönöztek a könyvtárból, stb. 

A december leginkább a könyvtározás hónapja volt, kétszer is jártam a "szent helyen". ;o) Egyszer a hónap legelején, egyszer pedig a legvégén. Az első körben érkezett hozzám a Clarity első része -ami végülis nem volt rossz, de az agyamat se dobtam el tőle-, a Nem akartam vele élni -ami meg is fogott, meg nem is, tetszik is, meg van is benne kivetni valóm- és a Tíz apró lélegzet -ami számomra közepes történet volt-.
És mivel végeztem az első kör mind a három kötetével, így a hónap végén újra zarándokoltam. ;o) Ekkor került a kosaramba a Fedőneve Verity, Az Ezüst Csillag és a Hajótöröttek.

Recenzió keretében a hónapban egy könyvet vettem át, ami Lauren Olivertől volt a Szobák. Nem értem miért olvasták eddig ilyen kevesen ezt a könyvet, mert nekem tetszett és csak ajánlani tudom a figyelmetekbe.

Karácsonyi ajándékozás keretén belül kaptam Mónitól Az olasz feleséget, mert hát Furnivallt mind a ketten szeretjük. ;o) Kíváncsi vagyok erre a könyvére is az írónőnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése