2016. január 30., szombat

A postás mindig kétszer csenget (30.)

Mi is az A postás mindig kétszer csenget?: Ez az esemény külföldi blogok mintája alapján indult. A résztvevő bloggerek hetente, havonta -kinek, hogy- beszámolnak egy-egy bejegyzésben arról, hogy az adott héten/hónapban milyen könyveket vettek, kaptak recenzióra, kölcsön, cseréltek, kölcsönöztek a könyvtárból, stb. 

Senki ne kapjon a szívéhez látva a "polcomat", nem mind vásárolt példányok. ;o)

A hónap legvégén vittem vissza a könyvtárba a már meghosszabbított könyveimet, miután mind a 3 példányt elolvastam. Rég volt már ilyen, de egyszerűen nem találtam olyan könyvet, amit tényleg el is szerettem volna olvasni, így rendesen szenvedtem a sorokat róva. Üres kézzel nem akartam hazamenni, így nagy késztetést éreztem, hogy valami akkor is a kosaramban landoljon. Így végül a Soha nem eléggel és a Scarral távoztam. Túlságosan egyik se hozott lázba, előfordulhat, hogy olvasatlanul fognak visszakerülni.

Recenzió keretében kaptam meg a GABO-tól a Vigyázz rámot, ami a fülszövegét olvasva nagyon bejövős nálam, remélem, hogy tetszeni is fog majd. A közös könyves blogunkon a Könyvfalókon keresztül kaptam meg a Bookandwalktól A bosszúállót, miután úgy éreztem, hogy eljött az ideje újra egy kis történelmi romantikusat olvasni. Nem csalódtam, kellemes olvasmány volt. Szintén tőlük kaptam a lehetőséget elolvasni a Lenn, a nyúl üregébent is.

A többi példány pedig saját beszerzés.
Moskát Anitáról sok jót olvastam már, így bízom abban, hogy a Horgonyhely tetszeni fog nekem.
A Született éjfélkor hirtelen felindulásból történt beszerzés, remélem nem döntöttem rosszul. ;o)
A Bontásra ítélve már a megjelenése előtt felkeltette az érdeklődésemet a fülszövegét olvasva és bár annyira Kívánságlistás könyv nem volt, de ha már úgy alakult, hogy lehetőségem nyílt beszerezni, hát akkor beszereztem.
A tenger háza is hirtelen felindulásból elkövetett tett. Ilyenkor csak abban bízom, hogy nem fogom később a fejemet a falba verni. :oP
A Miután első részéről többnyire pozitív és figyelemfelkeltő értékelésekbe botlottam, ezért esett a választásom rá.
A Greyt kihagyni nem tudtam, hisz nekem többé-kevésbé a Szürke is elnyerte a tetszésemet. Bár fel vagyok készülve mások értékelései alapján arra, hogy tán nagyobb eséllyel nem fog bejönni.
Miután befejeztem A bosszúállót, nagyon szerettem volna olvasni a sorozat többi kötetét is, végül az első részt, A könyörtelent sikerült beszereznem.
A Szeress jobban pedig a Barbibébi miatt landolt nálam, kíváncsi vagyok, hogy a történet és vele együtt Levente is mennyit tudott fejlődni az évek alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése