2016. január 4., hétfő

Ti kérdeztétek (77.): Miért döntöttél úgy, hogy elindítod a blogot?

Mi is a Ti kérdeztétek? Külföldi minta alapján a Musing Mondays mintájára kialakult rovat, mely során kérdéseket tehettek fel és ezek közül hetente egyre válaszolok.
Tavaly a rovatfrissítéseknek köszönhetően sok kérdés érkezett hozzám, így egyenlőre ezekre fogok válaszolni. De mindezektől függetlenül ne fogjátok vissza magatokat, az utánpótlásra szükség van. ;o) Így ha kérdeznétek, akkor bátran írjatok nekem ERRE az e-mail címre. 

"Miért döntöttél úgy, hogy elindítod a blogot?"
(Holtság Dóra)

Régi motoros vagyok a bloggerek között, vezettem ego blogot, majd kismama és babablogot, végül megint ego blogot, mely mellett létrehoztam egy könyves blogot -a Könyvfalókat- pár anyuka blogos ismerősömmel. Nagy könyvmoly lévén ott vezettem az olvasmányélményeimet, de csakhamar azon kaptam magamat, hogy a saját blogomra is kezdtek beszivárogni a könyves élményeim. Így szép lassan hagytam, hogy átalakuljon az oldal a saját könyves blogommá. Így jött létre a Könyvesem:o) De hogy maradjak szigorúan a kérdésnél, miért indítottam el? Kisgyermek korom óta falom a könyveket -olvasónaplót írni is mindig nagyon szerettem-, aztán jött a vágy felnőtt fejjel is, hogy újra leírjam az olvasmányélményeimet, csak máshogy. És mivel a blogvilágban akkor már évek óta jelen voltam, így ötvöztem a bloggerinaságot és a könyveket. Eredmény? Könyvesblog, mint láthatjátok. ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése