2016. február 26., péntek

Anne Stuart: A könyörtelen

A Rohan-ház 1.


Miután befejeztem A bosszúállót, nagyon szerettem volna elolvasni a sorozatnak egy másik részét is. Végül szerencsém lett, mert elég gyorsan be tudtam szerezni az elsőt, A könyörtelent. És hogy befejezve a történetet ugyanolyan elégedett vagyok-e, mint a harmadik rész olvasása után? Koránt sem, de eltántorítani azért nem tántorodtam el. ;o)

A széria első részében megismerjük a Sátánista Szövetség vezetőjét, Rohan vikomtját. A férfi a 40-es éveiben jár, amikor egy napon megjelenik a házában a fiatal Elinor. A férfi érdeklődését felkelti a teljesen átlagos külsejű, merev, hideg viselkedésű lány és ahogy lennie kell, naná, hogy a vége az lesz a történetnek, aminek lennie kell.

Eredeti címe: Ruthless (2010.)
Kiadta: Harlequin (2014.)
Oldalszám: 292
Forrás: saját
Értékelésem:
Mi az, ami tetszett a könyvet olvasva?
Elinor a húgával, az édesanyjával, a dadájukkal és a lovászukkal él eléggé nyomorúságos körülmények között. A kedves mama kitartottként vitt évek óta pénzt a házhoz, de az utóbbi években inkább elherdálta a befolyó összegeket, így szegénységbe kényszerültek.
Elinor épp a kedves mamát akarja megmenteni, nehogy egy éjszaka elherdálja a megmaradt pénzüket, amikor az útja a Sátánista Szövetség helyszínére viszi. Ekkor ismerkedik meg Rohannal.
Kedveltem Elinor teljesen átlagos személyiségét. A nő nem kiemelkedően szép, de kedves, nagy szíve van és nagyon szereti a húgát. Kicsit sokkolt, amikor kiderült, hogy az anyja a múltban hogyan bocsátotta áruba őt, mi történt vele.

Mi az, ami nem tetszett?
Nos, a történet elég unalmas. Olvasod, olvasod és egyszerűen nem történik benne semmi. A romantika és az erotikus szál siralmas és Elinor karakterén kívül mindenki más elég gyengécske. 
Ha ezzel a résszel kezdtem volna sorozatot, elég kevés esélyt adtam volna a folytatások elolvasására. De mivel már volt szerencsém egy másik részhez, ami ehhez képest jóval jobbra sikeredett, így bízom abban, hogy egy következő próbálkozás után újra pozitívabb véleménnyel fogok tudni jönni A Rohan-ház szériával kapcsolatban. De a kezdet nem nyerte el a tetszésemet, sajnos. :o(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése