2016. március 2., szerda

Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe! 14.



Forrás
Mi is az Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe?: külföldi minta alapján indult rovat. A lényege az, hogyha ajánlanál egy könyvet a figyelmembe/figyelmünkbe, akkor "ragadj tollat" és írj egy ajánlót róla nekem. Én pedig megosztom a gondolataidat a blogomon.
Bővebben ITT olvashatsz a hogyanokról és a rovatról.
A mostani könyvajánló ENNEK a bejegyzésnek köszönhetően futott be hozzám.


Szia kedves Niki!

Szeretném a figyelmedbe ajánlani Müller Péter Isten bohócai című könyvét. Számomra nagyon kellemes élményt nyújtott az olvasása. Sok fajta érzés kerített hatalmába közben, hol sírtam, hol nevettem, de nem csak olvasás közben hatott. Más elfoglaltságok közben is felötlött időnként egy-egy érzés, gondolat formájában. 
Szerintem szeretnéd! Remélem felcsigáztalak!

Üdv 
Ildikó



Kedves Ildikó!

Be kell töredelmesen vallanom valamit -ha ciki, ha nem-, de bizony még egy Müller Péter könyvet se olvastam. Egyszer a Szeretetkönyvet kivettem a könyvtárból -nem épp mostanság, jó pár évvel ezelőtt-, de végül olvasatlanul vittem vissza. Ettől függetlenül megjegyeztem az ajánlódat és ha úgy alakul, akkor ki fogom kölcsönözni a könyvtárból ezt a könyvet. :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése