2016. március 26., szombat

Nógrádi Gábor: Mit jelent a piros kerek?

Olyan könyvecskét kerestem, mellyel Gyerkőcömnek a közlekedési táblákat könnyen tudom megtanítani. Így bukkantam a Mit jelent a piros kerekre, amit csak ajánlani tudok a figyelmetekbe.
Véleményem szerint, amint a kisgyerek komolyabban biciklizni kezd, ismernie kell a táblákat. Amikor én voltam kicsi, KRESZ-parkok voltak a  városban, ahová ki voltak helyezve a fontosabb táblák és miniben megtalálható volt minden út-féle. Itt és így tanultam biciklizni, de manapság ilyen KRESZ-parkokat nem lehet találni a környékünkön. Így maradtak a könyvek és a tapasztalat.

Mely korosztálynak szól leginkább a Mit jelent a piros kerek?: nagycsoportosoknak, kisiskolásoknak.

Mi az, ami tetszett nekem benne?: Könnyedén, rövid kis versekkel mutatja be a szerző a közlekedési táblákat. Így minden annyira egyszerű, logikus, hogy a gyerkőcök könnyen meg tudják jegyezni őket.

Mi az, ami nem tetszett benne?: Nem volt olyan.

Gyerkőc véleménye a könyvről: "Anya, most már tudom, hogy mi a piros kerek, mehetek egyedül biciklizni?". Hát persze Fiam, pár év múlva. ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése