2016. június 2., csütörtök

A postás mindig kétszer csenget (34.)

Mi is az A postás mindig kétszer csenget?: Ez az esemény külföldi blogok mintája alapján indult. A résztvevő bloggerek hetente, havonta -kinek, hogy- beszámolnak egy-egy bejegyzésben arról, hogy az adott héten/hónapban milyen könyveket vettek, kaptak recenzióra, kölcsön, cseréltek, kölcsönöztek a könyvtárból, stb.

Látva a polcomat kisebb sokk ért, hisz mégis csak 12 könyvről van szó ebben a hónapban, de aztán megnyugodtam amikor végigfutott bennem, hogy ennek jelentős része a könyvtárnak illetve recenziónak köszönhetően került a kezeim közé.

És hogy mely könyveket köszönhetem a kiadónak/szerzőnek? Az egyik ilyen példány A hetedik ház, mely maximálisan magába szippantott, zseniális egy történet, imádtam! Hamarosan jövök is a róla szóló értékeléssel. A másik recenziós könyv pedig a Szigor 4. része. Ez az egyik olyan hazai sorozat, melyet bátran merek ajánlani a romantikus, erotikus irodalmat kedvelőknek. Levente lendülete nem csillapodott egyik részben sem, mindig a maximumot nyújtja, sose csalódtam a Szigor egyik részében sem.

A hónapban kétszer jártam könyvtárban, a hónap elején, illetve a legvégén. Első körben a Triton, a Hány csillag az égen? és a Kalitkába zárt álmok került a kosaramba. Miután elolvastam őket, a második fordulóban hazajött velem a Családi sírbolt, A Rudnay-gyilkosságok és A nagy menekülés. Az első 3 könyv nem okozott csalódást, remélem a második három se fog majd. A Családi sírboltra nagyon kíváncsi voltam az első rész olvasása után, így nagyon örültem annak amikor megpillantottam a szabad példányt a polcon. A Rudnay-gyilkosságok megpillantásánál pedig örömtáncot jártam és gyorsan utána is kaptam, nehogy nekem a sorok közül valaki rávesse magát megelőzve ezzel engem. ;o) Imádtam az első részt is, hamarosan neki is kezdek majd. SEP-et viszonylag rég olvastam már, de igyekszem meggyőzni a Könyvfalókat, hogy a nyári könyvklubos olvasmányunk ez legyen, ennek örömére be is szereztem, biztos ami biztos. Ha nem ez lesz a választott könyv, nálam akkor is hamarosan sorra fog kerülni.

Saját beszerzés a Hármak, Hová lett Audrey?, a Mi lenne ha és a Veled minden hely ragyogó. A Hármak őszintén szólva mindezidáig ismeretlen volt számomra, amíg nem landolt a kosaramban, de akkor és ott annyira megfogott a fülszövege, hogy nem tudtam kihagyni. Kinsellaval bajban vagyok, mert vagy nagyon odáig vagyok érte vagy csalódok. Remélem, hogy ez a története nem fog csalódást okozni. A Mi lenne ha és a Veled minden hely ragyogó pedig Kívánságlistás könyvek voltak a molyos értékelések alapján.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése