2016. június 19., vasárnap

A visszatérő- film

Már csak azért is kihagyhatatlannak tartottam ennek a filmnek a megnézését, mert
A) 3 Oscart is bezsebelt idén. Ki nem kíváncsi a díjazott filmekre?
B) adaptáció
C) DiCaprio. Igen, megragadtam a Titanicnál, tini korom kedvenc romantikus filmjénél. ;o)

Miről szólt a film?

A visszatérő megtörtént események alapján készült. Magával ragadó, hátborzongató film egy férfi küzdelméről, a minden rettenet ellenére legyőzhetetlen élni akarásról és a teljes esélytelenséggel is dacoló emberi szellemről.
Hugh Glassra (Leonardo DiCaprio) a még feltérképezetlen amerikai vadonban rátámad egy medve: társa, John Fitzgerald (Tom Hardy) szándékosan tagadja meg a segítséget és magára hagyja őt a kietlen, dermesztő rengetegben. Glass hihetetlen erőfeszítéssel dacol a természet és az ember kegyetlenségével. Őrületes kalandokat él túl, egymaga vág keresztül hegyen, erdőn, folyón és hómezőn, hogy bosszút álljon.


Véleményem?

Lehet kövezni, de basszus: nekem nem tetszett a film akkor se. Jó-jó, értem én micsoda kitartás, élni akarás van a főszereplőben, a medve szétszedi, otthagyják elásva, de ő akkor is fogja magát és nem adja fel. Elismerem ezt az erőt, lehet, hogy én hasonló szituban már a medve támadása előtt feldobtam volna a pacskert infarktusban. 
De akkor is. Nem tetszett. Untam, méghozzá barmira és nagyon vártam, hogy végre vége legyen a filmnek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése