2016. július 13., szerda

A postás mindig kétszer csenget (35.)

Mi is az A postás mindig kétszer csenget?: Ez az esemény külföldi blogok mintája alapján indult. A résztvevő bloggerek hetente, havonta -kinek, hogy- beszámolnak egy-egy bejegyzésben arról, hogy az adott héten/hónapban milyen könyveket vettek, kaptak recenzióra, kölcsön, cseréltek, kölcsönöztek a könyvtárból, stb.

A júniusi beszerzéseim nagyon arányosan alakultak, ugyanis 3 könyv saját szerzemény, 2 könyvtárból van, 1 pedig recenziós példány.

Saját szerzemény a Fangirl, Taktus és A Rémálom-ügy.
Az Eleanor és Park is tetszett Rowell tollából, így nem sokat gondolkodtam azon, hogy az írónő egyik másik magyarul is megjelenő regénye -a Fangirl- valamikor beszerzős lesz számomra. Bízom abban, hogy nem fogok csalódni a történetben.
A Taktusról eddig többnyire pozitív véleményekbe botlottam és nem csak a borítója figyelemfelkeltő, hanem ismerjük el, hogy a fülszövege is. Ti mit szólnátok hozzá, ha egy reggel arra ébrednétek, hogy egy hatalmas gyémánt gyűrű van az ujjatokon és fogalmatok sincs, hogy került oda? Ugye hogy ugye. ;o)
A Rémálom-ügy fülszövege szintén már a megjelenése előtt felkeltette az érdeklődésemet, amolyan aranyos kis könyvecskének tűnik számomra.

Amikor sétáltam a könyvtár polcai közt és megpillantottam Mazetti Elváltak és válófélben lévők panaszai c. történetét, a felismerés felülírta magamban azt, hogy mennyire is csalódtam a Családi sírboltban, így a könyv a kosaramban landolt. Sajnos. Ugyanis szintén csalódása volt. :o(
Az árulás szíve megpillantásakor pedig szó szerint sikkantottam egyet örömömben és kaptam is érte azonnal, nehogy valaki a tizedmásodperc alatt megelőzzön és rávesse magát a kötetre.

A Szellemek a fejben recenziós példány, melyről hamarosan írok is majd, ugyanis kb. 24 óra alatt olvashattam el, annyira beszippantott. ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése