2016. július 20., szerda

Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe! 24.

Forrás
Mi is az Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe?: külföldi minta alapján indult rovat. A lényege az, hogyha ajánlanál egy könyvet a figyelmembe/figyelmünkbe, akkor "ragadj tollat" és írj egy ajánlót róla nekem. Én pedig megosztom a gondolataidat a blogomon.
Bővebben ITT olvashatsz a hogyanokról és a rovatról.
A mostani könyvajánló ENNEK a bejegyzésnek köszönhetően futott be hozzám.


Szia Niki! 

Próbáltam keresni olyan könyvet, amiről még nem írtál és ha jól látom az Útvesztő nincs közötte (és ez jutott csak hirtelen eszembe). Szóval azért ajánlom ezt a könyvet, mert imádom világot amit James Dashner megteremtett. (hangulat, szereplők gondolkodása, rejtélyek, felépítés, stb). Ezeket nem fejteném ki, mert lenne belőle egy 10 oldalas bemutatás tele spoilerrel. 
Annak ajánlom, aki szereti a pörgős, akciódús, elgondolkodtató könyveket. 
Bocsánat a rövid érvelésért de legalább nem regény:D 

Üdv, Maja



Szia Maja!

Nyugodtan írhattál volna regényt is, örömmel olvastam volna. ;o)
Nos, az Útvesztőt tényleg nem olvastam még, így köszönöm szépen az ajánlódat. Eddig a Kívánságlistámon se szerepelt -valahogy a fülszövege nem hozott lázba-, de mostantól oda fogok rá figyelni a könyvtárban. És ha bent lesz szabadon, akkor a kosaramban fog landolni. :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése