2016. szeptember 24., szombat

A postás mindig kétszer csenget (37.)

Mi is az A postás mindig kétszer csenget?: Ez az esemény külföldi blogok mintája alapján indult. A résztvevő bloggerek hetente, havonta -kinek, hogy- beszámolnak egy-egy bejegyzésben arról, hogy az adott héten/hónapban milyen könyveket vettek, kaptak recenzióra, kölcsön, cseréltek, kölcsönöztek a könyvtárból, stb.


Nagyon elmaradtam a havi beszerzős rovattal, hisz lassan már a szeptemberi lesz az aktuális, de ami késik, az nem múlik ugyebár. ;o) Lássuk akkor, hogy miket szereztem be augusztusban.

Recenzió keretében kaptam kézhez az Ilyen a boldogságot, Arctalan szerelmet, a Jók és Rosszak iskolája 2. részét, valamint a Megkísértést. Mind a 4 könyv tetszett, így tudom a figyelmetekbe ajánlani őket.Az Arctalan szerelemről és a Jók és Rosszak iskolája 2. részéről jövő héten olvashattok majd az oldalon.

A Kiválasztottak, Hogyan fogjunk márkit és A bolyongó lélek pedig saját szerzemény. Az első kettőt olvastam már, nem bántam meg a beszerzésüket. A harmadik pedig még várat magára. ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése