2016. október 25., kedd

Nyereményjáték: Ajánlj könyvet a figyelmembe!

Elfogytak a könyvajánlások, így most újra itt a lehetőség segíteni abban, hogy a rovat ne haljon ki. ;o) Minden egyes könyvajánlásotokkal lehetőségetek nyílik 1 példányt nyerni a Lebegésből. :o)

Mi is a feladat akkor?
A rovatnak ITT utána tudtak olvasni!
- írj egy vagy több könyvajánlót és küldd el nekem e-mailben az alábbi címre: konyvesem@gmail.com
- az e-mail "tárgy" mezőjébe írd be: Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe

Amire figyelj!
1. a könyvajánlónak levél formátumúnak kell lennie
2. nincs minimum és maximum hosszúság, de ne csak annyit írj, hogy "Ajánlom ezt és ezt a könyvet." Arra vagyok kíváncsi én is és az olvasók is, hogy miért ajánlanád a figyelmünkbe.
2. ha több ajánlót küldesz, a neved annyiszor kerül bele a sorsoláskor a kalapba, ahány ajánlót küldtél

A nyereményjáték mától, 2016. november 25-én éjfélig tart, sorsolás 26-án (szombaton). A nyertessel e-mailben veszem fel a kapcsolatot és postán juttatom el a könyvet a részére ajánlott küldeményként!

Hajrá, árasszatok el könyvajánlókkal! :o)

A könyvről 

Óva intettek Tristan Cole-tól. Azt mondták, kegyetlen, jéghideg, durva. Elítélték a múltja miatt. Ha csak ránéztek, egy szörnyeteget láttak, akinek bűnhődnie kell. Én tehetetlennek és dühösnek láttam, mert bennem is hasonló erők dolgoztak. Üresek voltunk. A múlt sebei a földre húztak minket, pedig mi lebegni szerettünk volna. Ő mennydörgés volt, én villámfény – soha nem volt még ilyen tökéletes vihar. Tristan csókja haragos volt, és szomorú. Bocsánatkérő és gyötrelmes. Nyers és valódi. Mint az enyém.
Lizzie és Tristan torokszorító szerelmi története éppúgy szól veszteségről és újrakezdésről, mint a bennünk rejlő démonok legyőzéséről. Brittainy C. Cherry Az vagy nekem sorozata már milliók szívéhez talált utat. Engedd be te is!

Néhány vélemény róla a moly.hu-ról 

_Eriii: "Brittainy C. Cherry – Lebegés könyve volt angolul a legelső amelyen bőgtem, amely igazán megérintett. Az ő könyve után kezdtem keresni azokat a könyveket, amelyek a mélyebb, fájdalmasabb érzésekről szólnak. Az ő könyve után változott egy hatalmas nagyot az ízlésem, mert sajnos, most már nem igazán tudok élvezni egy YA/NA könyvet amelybe nincsenek meg azok a faktorok, amitől kisírom a belem, amelytől boldog leszek, amelytől nagyokat nevetek. Egyszóval a síros könyvekbe találtam meg a hozzám legközelebb állót. Egyszerűen csodaszépnek találom, amikor a sötétségben elveszett lelkek újra a fény fele veszik útjukat. ... "
perpetua: "Tudom, hogy szörnyen elcsépelt, de igenis kellenek ilyen történetek, amik bebizonyítják, hogy a szeretet és a szerelem tényleg képes csodát tenni és segít mindent feldolgozni, mindenen túllendülni, még ha ehhez sokszor több idő is kell. Ha a padlón lettem volna, azt hiszem ez a könyv segített volna kicsit összeszedni magamat, de a nélkül is borzasztóan jól esett a lelkemnek elolvasni. ... "

Még több értékelést ITT olvashattok róla!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése