2016. október 22., szombat

Személyes vallomás Book Tag

Forrás
Sokszor elkacérkodok a gondolattal, mi lenne ha a blog kicsit személyesebb lenne, nem csak a könyvekről szólna, hanem amolyan ego blog lenne könyvekkel. Egy ideig agyalgatok ilyenkor rajta, majd arra az eredményre jutok, hogy jól van ez így, jobb ha a magánélet megmarad magánnak. Aztán rátaláltam az alábbi Book Tagre a Könyv extrák blogon és kedvet kaptam a kitöltéséhez, mert olyan személyes. :o)

Van kedvenc sorozatod?
Most elagyaltam azon, hogy TV vagy könyvsorozatról van szó, de mivel könyvsorozatokról sokszor írtam már és szerintem képben vagytok, hogy melyeket kedvelem, így most úgy állok a kérdéshez, hogy TV sorozatról van szó.
A válaszom pedig: nincs.
Alapjáraton ritkán nézek TV-t, ez nálam annyit jelent, hogy alvás előtt kb. 20-30 perc agyzsibbasztó műsort nézek hétköznap, hétvégén tán nem alszom el korán és akkor belefér egy film is és vasalás közben valamilyen műsor vagy film. Sorozatot jelenleg nem is nézek.

Sorolj fel 3 helyet ahová el akarsz jutni!
Nem leszek túl kreatív, azokra a helyekre szeretnék eljutni, ahová szerintem a legtöbb ember, ha még nem járt: Tunézia, Seychelle-szigetek, New York. De csak példák voltak.

Melyik a legtávolabbi hely ahol jártál?
Olyan hű de messzire nem jutottam még, eddig a legtávolabbi hely Paralia volt Görögországban. Viszont a legszebb nyári emlékeim társulnak hozzá.



Sportolsz, sportoltál valamit?
Őszinte leszek, sose voltam nagy sportember, látszik is a fizikumomon. Néha megszakadok két szatyor cipelése közben. :oD
Rendszeresen sose sportoltam, bár ha épp mizériám van, hogy kicsit innen-onnan faragni kellene -a has és a derék nem a régi-, akkor otthon esek neki valamilyen tornának, ugrabugrának, hátha sikerrel járok.

Játszol valamilyen hangszeren?
Nem. Kiskoromban szerettem volna megtanulni zongorázni, de megmaradt szép emléknek, hogy szerettem volna.

Kedvenc virágod?
A margaréta, de az a kisvirágú fajta.

Kedvenc szerencseszámod?
Nincs olyan.

Szoknya vagy nadrág?
Hosszú évekig el se tudtam képzelni, hogy szoknyát vegyek fel, de még kánikulában sem. Van egy bőrbetegségem ami a lábamon is látható, így igyekeztem nem mutogatni, na meg amúgy is úgy voltam vele, hogy az én "formás" lábaimat jobb nem mutogatni. ;o) Aztán 2 éve azon kaptam magamat (30 éves lettem, új kapcsolat, új munkahely, stb.), hogy megpróbálkoztam a szoknyával és tetszett. Rájöttem, hogy nagyon nem érdeklik az embereket, hogy látnak-e valamit a lábaimon, de ha mégis, kit érdekel a reakciójuk rá? Mert engem nem. Másrészt meg nincsenek is olyan rossz lábaim. ;o) Persze lehetne vékonyabb, formásabb, izmosabb, de van akinek ilyen sincs. :oP 
Úgyhogy mára már inkább azt sajnálom amikor véget ér a melegebb idő és nadrágba kényszerülök. :o)

Kedvenc parfüm?
Nincs. A vizes, citrusos, tengeres illatokat kedvelem.

Van kedvenc márkád?
Nincs. Ritkán szoktam márkás üzletekben vásárolgatni. Az esetek jelentős részében kínai áruházakban vásárolok.

Magassarkú vagy lapos?
Csak lapos. Utálom a magassarkút és menni se tudok benne rendesen. Mindig rohanok és magassarkúban valahogy előre dől rohanás közben a felsőtestem és mindig azt kockáztatom, hogy fejre állok. Így nálam csak a lapos cipők jöhetnek szóba.

Szoktál inni energiaitalt?
Ritkán. Ha rám jön, hogy érezni szeretném a tutti-frutti ízt. ;o)

Van tetoválásod?
Nincs és nem is tervezem.

Kedvenc napod az évben?
Unalmas leszek, de a Karácsony az, mióta gyerekem van. Azelőtt meg tán a születésnapom volt. :oD (Egyszer fel kell nőni.)

Mi volt a jeled az oviban?

Kávézol?
Nem. Az én szervezetem nem épp pozitívan reagál a kávéra, így jobb kerülnöm.

Tél vagy nyár?
Nyáron tél, télen nyár. :o)

Volt már halálközeli élményed?
Nem.

Hány gyereket szeretnél?
Egy kisfiam már van és még egy gyerkőcöt szeretnék.

Gondolkoztál már rajta mi legyen a nevük?
Ha a második kislány lesz, akkor Zselyke lesz a neve, ha kisfiú, akkor Zsombor, bár ez még nem biztos. :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése