2016. november 27., vasárnap

Sorsolás

Bár a héten teljes havazódásban voltam - ezért se jöttem könyves bejegyzésekkel -, de azért az Ajánlj egy könyvet a figyelmembe! nyereményjáték végét nem felejtettem ám el. ;o)

Rövid kis áttekintő a nyereményjátékról:

A játék október 25-én vette kezdetét és a feladat annyi volt, hogy a rovathoz ajánljatok könyvet a figyelmembe, melyeket küldjetek el nekem e-mailben november 25-e éjfélig.
A nyeremény pedig 1 példány Brittainy C. Cherry Lebegés c. könyvéből, mely engem is darabokra tört az olvasása során, mint sok más olvasóját is. ITT írtam a könyvről.
A játék során 30 könyvről érkezett ajánló, így a résztvevőknek köszönhetően 1 teljes évig újra biztosítva van a rovat fennmaradása, köszönöm. :o) Voltak akik 1 ajánlót küldtek, de voltak, akik többet is. Minden egyes könyvajánlónak köszönhetően bekerült a kalapba a játékos neve, ma pedig sorsoltam.

NiLol (a molyon Nilol99)
Gratulálok, megy az e-mail! :o)

Köszönöm minden játékosnak a részvételt és akik nem nyertek nem búsulni, hamarosan újabb nyereményjáték veszi kezdetét egy újabb szuper könyvért. ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése