2017. augusztus 25., péntek

Nyári Book tag

Kép forrása
A moly.hu-n futottam bele ebbe a book tagba és mivel épp aktuális, mikor kapjon kedvet hozzá az olvasó, ha nem most. ;)

1.) Nyáron mindenkinek kicsivel több szabadideje van, ezért az új könyvek mellett előkerülnek a már régen olvasott regények is, egy kis nosztalgia erejéig. Te melyik könyvet olvastad a legtöbbször? 
Ritkán szoktam könyvet újraolvasni, mert valahogy nincs meg az újraolvasásban a titokzatosság, a varázs, a vajon mi lesz a vége érzés, de azért vannak olyan könyvek, melyeket ennek ellenére mégis többször olvastam el. Ilyen pl. a Harry Potter sorozat is.

2.) Ha nyár, akkor kötelező olvasmány, vagy tipikus nyári olvasmányok? Ha már nem jársz iskolába, akkor értelmezd úgy a választ, amikor még iskolába jártál!
Amikor még tanultam, akkor a kötelező olvasmányok természetesen elsőbbséget élveztek a tipikus nyári olvasmányokkal szemben. Bár hozzá kell tenni, hogy én az a fajta olvasó vagyok, aki szerette a kötelező olvasmányokat, így nem volt nyűg a nyarat ezek elolvasásával töltenem. 

3.) Szerinted tipikusan nyári olvasmány.
Tipikus nyári olvasmány szerintem nincs, de ilyenkor tán előtérbe kerülnek a könnyed, romantikus, lájtos kis sztorik.

4.) Ha nyár, akkor szerelem! Kedvenc könyves párosod? 
Hm, jó kérdés. Kedvenc nem ugrik be, de nem olyan rég olvastam a Miss Bridgerton miattot és nagyon kedveltem a két főszereplőt a történetben.

5.) Olvasmányaid alapján, te hova utaznál el legszívesebben nyaralni? 
Most így hirtelen az Alkonyatból Esme szigete jutott eszembe még akkor is, ha fiktív helyszín. :) Szívesen lennék egy lakatlan pici szigeten, melyen csak egy jól felszerelt házikó van (azért wifi legyen), süttetném magamat a homokban és néha elmerülhetnék a habokban. Csönd és nyugalom lenne. Pár napot el tudnék tölteni egy ilyen helyen. 

6.) Ez lehűt! Mondj egy borzongató könyvet, amit szerettél.
Battle Royale. Borzongató volt és imádtam.

7.) Ez felpezsdít! Mondj egy érzelmektől túlfűtött, forró szerelmi történetet, amit olvastál! 
 Forró szerelmi történet? Most egy se jut eszembe. :( Pedig régebben sok ilyet olvastam, de akkor sem. ...

8.) Idén nyáron melyik könyvet viszed magaddal a nyaralásodra? 
Idén nyáron sajnos a nyaralás elmarad, tekintettel arra, hogy mindenórás kismama lettem erre az évszakra, így nálunk tolódik a pihenés őszre majd. Nem hiszem, hogy két gyerkőc mellett lenne majd időm olvasni főleg úgy, hogy az egyik még csak pár hónapos lesz majd, így fogalmam sincs fogok-e egyáltalán olvasmánnyal készülni majd arra a pár napra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése