2017. szeptember 6., szerda

A postás mindig kétszer csenget (42.)

Mi is az A postás mindig kétszer csenget?: Ez az esemény külföldi blogok mintája alapján indult. A résztvevő bloggerek hetente, havonta -kinek, hogy- beszámolnak egy-egy bejegyzésben arról, hogy az adott héten/hónapban milyen könyveket vettek, kaptak recenzióra, kölcsön, cseréltek, kölcsönöztek a könyvtárból, stb.


A hónapban nem tudtam befejezni időhiány miatt a nálam levő könyvtári könyveket, így azok hosszabbításra kerültek, újakat pedig nem kölcsönöztem ki.

Három új könyvvel gazdagodott a polcom, melyek saját szerzemények. Egyenlőre még egyiket se olvastam.
Az aranykalitkára azóta kíváncsi vagyok, hogy először olvastam róla a külföldi könyves blogokon.
A herceg szeretője hirtelen felindulásból elkövetett tett. Gondolom kellemes kis romantikus sztori lesz.
Az Aludj jólra pedig a fülszövege miatt figyeltem fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése