2018. február 12., hétfő

Ti kérdeztétek (158.)- Hány könyvet szeretnél elolvasni az életed során összesen?

Mi is a Ti kérdeztétek? Külföldi minta alapján a Musing Mondays mintájára kialakult rovat, mely során kérdéseket tehettek fel és ezek közül hetente egyre válaszolok.
Ha kérdeznétek, akkor bátran írjatok nekem ERRE az e-mail címre.


"Hány könyvet szeretnél elolvasni az életed során összesen?"
Marci

Biztos vagyok abban, hogy már most több könyvet olvastam eddigi életem során, mint sokan egész életükben összesen. 😌 Tavaly nem a legjobb évemet zártam olvasás terén, de így is 59 könyvhöz szerencsém volt. De számoljunk csak átlagosan évi 30-al, az tán reális egy könyvmoly számára. Most 33 éves vagyok, bízom abban, hogy minimum 30 év még áll előttem, így kalkulálva addig 900 könyvet olvasnék el. Kerekítsük fel egy kicsit: szeretnék életem során még minimum 1.000 könyvet elolvasni. 👌

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése