2018. április 30., hétfő

Ti kérdeztétek (169.)- Milyen műfajok felé húzol még, és mi olyan műfaj van, amit soha nem vennél a kezedbe?


Mi is a Ti kérdeztétek? A Musing Mondays mintájára kialakult rovat, mely során kérdéseket tehettek fel és ezek közül hetente egyre válaszolok.
Ha kérdeznétek, akkor bátran írjatok nekem ERRE az e-mail címre. 😊

"Milyen műfajok felé húzol még, és mi olyan műfaj van, amit soha nem vennél a kezedbe?"
Parilla-Nagy Judit

Mindig azt mondom, hogy én műfajok tekintetében mindenevő vagyok. Szerintem nincs olyan műfaj, amiből legalább 1 könyvet ne olvastam volna eddig.
Ami legközelebb áll hozzám, az a szórakoztató irodalom (romantikus történeteket, a történelmiek, a humorosak, new adult, stb.). Ami legtávolabb áll, az tán a sci-fi. És igazán a thrillerekért se rajongok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése