2013. január 7., hétfő

Mely könyvek vásárlását tervezted be 2013-ban?

Kérdezz! Felelek! (32.)

Az In My Mailbox (10.)-ban utaltam arra, hogy fogok egy összesítést készíteni, hogy miknek a vásárlását terveztem be 2013-ban, így hát íme.
Mely könyvek vásárlását tervezted be 2013-ban?
Őszintén szólva nem volt nehéz választanom, mert ezekre a könyvekre nagyon kíváncsi vagyok.
Ha sorba kéne rendeznem őket, akkor tán legjobban a Cinder érdekel, utána a Partials, Leviatán, Hozzád kötve, Halhatatlan, Mechanikus London, majd pedig A Szent Johanna gimi 6. része, a Ketten.

4 megjegyzés:

  1. A Partials felém is kacsingat. :)De amire igazán vágyom az a Changeless, a Micah, az Új őrség, a Befejezetlen regék Númenorról és Középföldéről.
    A Cinder beszerzésével még kivárok. A Leviatánt és a Halhatatlant pedig már olvastam is. Egyébként ezek lennének az első helyen, de így már jöhet helyettük más. :)

    VálaszTörlés
  2. @Shanara: Ha gondolod, a Changelesst szívesen kölcsön adom, már elolvastam. ;o)

    VálaszTörlés
  3. @Niki

    Fanatikus sorozatgyűjtő vagyok. Az első részt imádtam és már ennek is ki van hagyva a hely a polcon. Úgy is mindenképpen megvenném, ezért nem szeretném gazdagítani a postát feleslegesen. De ismételten köszönöm a felajánlásod. :)

    VálaszTörlés
  4. @Shanara: Megértem. Nekem is vannak olyan sorozatok, amiket szeretek egyben látni a polcomon. :o)

    VálaszTörlés