2013. december 30., hétfő

Margóra: Jessica Bird- Égből pottyant szakács

A Margóra kimondottan rövid szöszös bejegyzés! Nem tartalmaz bemutatást, hosszabb értékelést, csak pár soros véleményt.

Nem, ne ijedjetek meg, attól még, hogy megszületett a Margóra, nem csak ilyen bejegyzésekkel fogom elárasztani az oldalt, viszont tény és való, hogy a piszkozatok közt 5 ilyen könyv is szerepel, így apránként adagolom majd. ;o)

The Moorehouse Legacy #1

Egyedül J. R. Ward (Jessica Bird) neve miatt vettem ki a Bianca nemtudomhanyadikszámát a könyvtár ilyen "füzetes" dobozaiból. Nagyon rég olvastam ilyen történeteket -kb. 14-15 éve már-, az emlékeim elég erősen megkoptak, hogy mire is számíthatok. Annyi maradt csak meg bennem, hogy olyan 12-13 éves koromban titokban olvasgattam anyukám ilyen történeteit, és biza eléggé bejöttek.
Nagy elvárásaim egyfelől nem voltak, ugyanakkor az FTT miatt mégis, és hát nagyot csalódtam.

Az Égből pottyant szakács egyszerűen katasztrófa. A karakterek nulla, semmit nem tudunk igazából meg róluk, sőt, már arra se emlékszem hogy néztek ki, csak annyi maradt meg bennem, hogy a csajnak fekete keretes szemüvege van. A cselekmény meg! Áááá. :o( Romantika? Uh, ilyen sztorit a 12-13 éves lányok is kitalálnak már, akik az írással kísérletezgetnek. A vége pedig nagyon összecsapott!
Ez valahogy nem jött össze Wardnak és kész szerencse, hogy más néven jelent meg, mert így gondolom sokan nem tudják, hogy a két szerző ugyanaz.

A baba meg a dadát el se olvastam. Nekikezdtem, de kb. 2 oldallal később fel is adtam. 
___________________
Eredeti címe: Beauty and the Black Sheep (2005.)
Kiadta: Harlequin
Sorozat: The Moorehouse Legacy #1
Forrás: könyvtár
fülszöveg
Értékelésem:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése