2015. szeptember 21., hétfő

Ti kérdeztétek (62.): Mit csinálnál, ha egyszer valami folytán törlődne a blogod? Újraindítanád vagy hagynád a francba?


Még egy RÉGEBBI bejegyzésben kértelek titeket, segítsetek abban, hogy fel tudjam éleszteni a Kérdezz! Felelek!-et, vagyis kérdezzetek. Jöttek is kérdések, most pedig válaszolok közülük egyre.

Mit csinálnál, ha egyszer valami folytán törlődne a blogod? Újraindítanád vagy hagynád a francba?

forrás
Pánikba nem esnék, de indítanék egy újat és kezdeném nulláról. :o) Sajnálni persze nagyon sajnálnám az elveszett bejegyzéseket, mert bár néha legszívesebben homokba dugnám a fejemet a régi bejegyzéseket olvasva, de ettől függetlenül a blog a lényem egy darabja. Én vagyok, a múltam, a gondolataim és néha igenis szeretem visszaolvasni a régi bejegyzéseimet és látni, hogy mely könyveket olvastam már. :o)

3 megjegyzés:

  1. Jaj ne! Ilyesmire még gondolni sem merek. Fogalmam sincs mit csinálnék.... na jó miután kidühöngtem volna magam ugyanazt tenném mint Te. :)
    zsófi

    VálaszTörlés
  2. Internet Archívum a barátotok, a bejegyzések közül nagyon sokat vissza tudnátok szerezni onnan.

    VálaszTörlés
  3. @Zsófi és Bea: és gondolj bele, több mint 1500 bejegyzésem van. ;o)

    @Lobo: ebben igazad van, de eszembe se jutott első körben ez a megoldás. :o)

    VálaszTörlés