2016. június 1., szerda

Lakatos Levente: Szétcsókolt szavak

Szigor #4


Újra csak ismételni tudom magamat: nagyon örültem a lehetőségnek, hogy elolvashattam a Szigor újabb rövid kis részét.
Túl sok újdonságot nem tudok írni az előzőekhez képest. Levente története továbbra is nagyon izgalmas, olvasmányos és jól van megírva. Meg amúgy is, tipikusan az a szerző a szememben, akire azt tudom mondani, hogy "láthatjuk miből lesz a cserebogár". Folyamatosan fejlődik, tanul és ki tudja, hogy mindennek hol lesz a vége.

Gyorsan haladtam a negyedik rész olvasásával is -ha jól emlékszem egy nap alatt befaltam-, bár csak 90 oldal volt.
A vége? Igen, ugyanolyan függővéggel ért véget, ejnye Levente! ;o)

Megjelent: Magánkiadás (2016.)
Oldalszám: 90
Forrás: szerző
Értékelésem:
A 3. rész nagyon izgalmas pillanatban ért véget, Igor próbálta megakadályozni, hogy kiderüljön a kapcsolata Lizával, de közben Olivér szerencsétlen balesetet szenvedett. Így izgalmasan indul a negyedik rész: túléli? Meghal? Őszintén szólva nem hatott volna meg, ha kiírásra kerül, nagyon nem bírtam őt. Tán a könyv egyetlen negatívumát is vele kapcsolatban tudom felhozni. Nem értettem a hirtelen észhez térését, sajnálkozását, megjavulását. Nem szeretem az ilyen 180 fokos fordulatokat, megemészthetetlenek és elképzelhetetlenek számomra.
Na de visszatérve a történetre.
Liza és Igor kapcsolata jól alakul, jöhetett volna akár a boldog vég is, ami természetesen nem következett be. ;o)

Ne hagyjátok ki a sorozat negyedik részét sem ha olvastátok már az előzőeket, ha pedig még nem olvastátok és kedvelitek a könnyed, erotikusabb történeteket, akkor pedig mire vártok?!
A négy rész amúgy most már kapható könyv formájában, egy kötetben is!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése