2016. augusztus 15., hétfő

Ti kérdeztétek (109.)- Mely könyved a legbecsesebb és miért?

Mi is a Ti kérdeztétek? Külföldi minta alapján a Musing Mondays mintájára kialakult rovat, mely során kérdéseket tehettek fel és ezek közül hetente egyre válaszolok.
Tavaly a rovatfrissítéseknek köszönhetően sok kérdés érkezett hozzám, így egyenlőre ezekre fogok válaszolni. De mindezektől függetlenül ne fogjátok vissza magatokat, az utánpótlásra szükség van. ;o) Így ha kérdeznétek, akkor bátran írjatok nekem ERRE az e-mail címre.

"Mely könyved a legbecsesebb és miért?"
(Majerné Répási Adrienn)

Pont a múlt héten írtam, hogy nem kötődöm egyik könyvemhez sem, így ez a kérdés telibe talált. ;o) 
Természetesen van 1-2-3 (annál több szerintem nem) olyan könyvem, amiktől biztos nagy sírások árán válnék csak meg. Mindegyikhez emlékek fűződnek.
Pl. egy természetkönyv, amit a 19 éve elhunyt nagymamámtól kaptam.
Az első szakácskönyvem, amit a szüleimtől kaptam, amikor elköltöztem tőlük.
(És más így hirtelen nem is jut most eszembe.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése