2018. február 18., vasárnap

Branczeiz Zsuzsanna: Süti ​nem akar testvért

Kiadta: DigitalPaper.hu-Virágmandula (2013.)
Oldalszám: 30
Korosztály: - 6 év

Süti #1

Ez egy fantasztikus e-könyvecske, mellyel nagyon jól meg lehet előzni a testvérféltékenységet vagy csak a félelmet a kistesó érkezése miatt. 
Egyáltalán nem gondoltam volna, hogy ennyire tetszeni fog, sőt, elég szkeptikusan vágtam neki, amikor megláttam a csöppet sem hízelgő borítót. Az illusztráció egyszerűen szörnyű! Igaz, hogy egyszerű, amilyennek lennie kell egy bölcsis, ovis korosztály számára, de ez a malac! Tudom, egy szavam se lehet, mert én a mai napig pálcika emberkéket rajzolok, de ha mesekönyvről van szó, szerintem joggal lehet várni szép illusztrációt.

De térjünk ki a történetre.
A kistesó érkezése mindig hatalmas változás egy család életében. Lényegtelen, hogy a nagyobbik mennyi idős, max ez csak annyiban számít, hogy egy nagyobb könnyebben dolgozza fel az újdonságot és másképp áll az egészhez. Minél kisebb a nagy, szerintem annál jobban fel kell készíteni a pöttöm érkezésére. Ennél alkalmasabb könyvet pedig elképzelni se tudok!

Branczeiz Zsuzsanna remekül összefoglalta a gyerekek félelmeit az új jövevény érkezésétől és köszönhetően a Tündérnek, sikerül ezeket elhárítani is. Végül a történet végén természetesen minden jól alakul.

Ha bővül új családtaggal a családotok, tényleg meleg szívvel tudom ajánlani a figyelmetekbe ezt az e-könyvet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése